Google Play Store'dan Uygulama İndiremeyenler İçin Çözüm

  • 25 Eylül 2012
  • 3323 Okunma
  • 3 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Dün almış olduğum Galaxy SIII cihazından Wi-Fi aracılığıyla hiçbir Play uygulaması ve güncelleştirmesini yükleyemiyordum. Her türlü data ve cache temizleme, fabrika ayarlarına dönme ve Play uygulamasının sürümünü düşürme de yardımcı olmuyordu. Tam pes edecekken çözümü buldum.

    Sorun telefonumuzda veya Google'ın uygulamasında değil; bizim modemimizin DNS ayarlarında.


    • Modeminizin "192.168.1.1" gibi bir numarayla erişilebilen ayarlarının sayfasına girin.
    • Kullanıcı adı ve şifrenizi girip ayarlara giriş yapın. (Kullanıcı adı genelde admin oluyor.)
    • Herkesin modem markası aynı olmadığı için burada tam olarak bir açıklama yapamayacağım, fakat LAN Ayarları'nı bulmanız gerekiyor. Benimki için dizin şöyleydi: "Basic > LAN > DHCP"
    • Burada mutlaka "Primary DNS server address:" ve "Secondary DNS server address:" adında iki kutucuk göreceksiniz. Onlara Google'ın DNS numaralarını giriyoruz. Birinci kutucuğa: "8.8.8.8", ikincisine "8.8.4.4"
    • Modemi resetlemeye gerek yok, en azından benimkinde yoktu. Sadece emin olmak için Play uygulamasının ayarlarından Data ve Cache'leri temizleyin. Uygulamayı tekrar açtığınızda sorun çözülmüş olacak.

    İyi app alışverişleri!
     


    Yazan: Justin Murad
  2. Teşekkürler. ama bu ayarları telefondan da yapabilirsin
     
  3. Keşke nasıl yapıldığını da açıklasaydın, sorun yaşayan arkadaşlara daha çok yardımcı olurdun.
     
  4. bizim burada bir bilgisayarcı vardı inkar ediyordu telefondan yapılabileceğini :ehe bir tane yapıştırasım gelmişti adama sen çok biliyorsan kendin yap diyordu herif daha wi-fi'den telefonla modeme girilebileceğini bilmiyordu :ehe
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 12:03