Google Play Store'dan Uygulama İndiremeyenler İçin Çözüm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Justin Murad

Üye
    Konu Sahibi
Google Play Store'dan Uygulama İndiremeyenler İçin Çözüm
Dün almış olduğum Galaxy SIII cihazından Wi-Fi aracılığıyla hiçbir Play uygulaması ve güncelleştirmesini yükleyemiyordum. Her türlü data ve cache temizleme, fabrika ayarlarına dönme ve Play uygulamasının sürümünü düşürme de yardımcı olmuyordu. Tam pes edecekken çözümü buldum.

Sorun telefonumuzda veya Google'ın uygulamasında değil; bizim modemimizin DNS ayarlarında.


  • Modeminizin "192.168.1.1" gibi bir numarayla erişilebilen ayarlarının sayfasına girin.
  • Kullanıcı adı ve şifrenizi girip ayarlara giriş yapın. (Kullanıcı adı genelde admin oluyor.)
  • Herkesin modem markası aynı olmadığı için burada tam olarak bir açıklama yapamayacağım, fakat LAN Ayarları'nı bulmanız gerekiyor. Benimki için dizin şöyleydi: "Basic > LAN > DHCP"
  • Burada mutlaka "Primary DNS server address:" ve "Secondary DNS server address:" adında iki kutucuk göreceksiniz. Onlara Google'ın DNS numaralarını giriyoruz. Birinci kutucuğa: "8.8.8.8", ikincisine "8.8.4.4"
  • Modemi resetlemeye gerek yok, en azından benimkinde yoktu. Sadece emin olmak için Play uygulamasının ayarlarından Data ve Cache'leri temizleyin. Uygulamayı tekrar açtığınızda sorun çözülmüş olacak.

İyi app alışverişleri!
 


trsword52

trsword52

Üye
Teşekkürler. ama bu ayarları telefondan da yapabilirsin
 

Justin Murad

Üye
    Konu Sahibi
Keşke nasıl yapıldığını da açıklasaydın, sorun yaşayan arkadaşlara daha çok yardımcı olurdun.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Teşekkürler. ama bu ayarları telefondan da yapabilirsin

bizim burada bir bilgisayarcı vardı inkar ediyordu telefondan yapılabileceğini :ehe bir tane yapıştırasım gelmişti adama sen çok biliyorsan kendin yap diyordu herif daha wi-fi'den telefonla modeme girilebileceğini bilmiyordu :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt