Google play store -20 hatası yardım

Sponsorlu Bağlantılar

kutlualp59

Üye
    Konu Sahibi
Google play store -20 hatası yardım
merhaba arkadaşlar konu belki yanlış yerde olabilir forumda yeniyim benim telefonumda uygulama indirirken veya güncellerken genellikle -20 hatası ile karşılaşıyorum. cihazı yeniden başlattım güncellemelere baktım google play hizmetlerini durdurdum saat ve tarih yanlış değil lütfen ne yapabilirim hiçbir yerde çözümünü bulamıyorum
okuduğunuz ve yardım ettiğiniz için teşekkürler
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Adım 1/7: İnternet veya mobil veri bağlantınızın olduğundan emin olun. Ardından cihazınızı yeniden başlatın.
  1. Cihazınızı kapatıp tekrar açın.
  2. Play Store uygulamasını açın.
  3. Uygulamayı tekrardan yüklemeyi veya güncellemeyi deneyin.

Adım 2/7: Cihazınızın tarihini ve saatini güncelleyin
Aşağıdaki adımları izlediğinizde cihazınız sunucularımızla senkronize olacaktır.

  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Tarih ve saat‘e dokunun.
  3. “Otomatik tarih ve saat” ve “Otomatik saat dilimi” seçeneklerini görürseniz bunların işaretini kaldırın.
  4. Saati ve tarihi manuel olarak, yanlış bir biçimde ayarlayın.
  5. Ana Ekran düğmesine hafifçe dokunun.
  6. Tarih ve saat ayarlarınıza geri dönün (1. ve 2. adımları tekrarlayın).
  7. Saati ve tarihi manuel olarak, doğru bir biçimde ayarlayın.
  8. “Otomatik tarih ve saat” ve “Otomatik saat dilimi” kutularını yeniden işaretleyin.


Adım 3/7: Önbelleği ve verileri temizleyin
  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi‘ne dokunun (bu seçenek cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir).
  3. Google Play Store > Önbelleği temizle > Verileri temizle‘ye dokunun.
  4. Geri ok simgesine dokunun.
  5. İndirme Yöneticisi > Önbelleği temizle > Verileri temizle‘ye dokunun.
Not: Google Play Store uygulamasında ayarlarınızı (içerik filtreleri, şifre koruma vb.) değiştirdiyseniz önbelleği ve verileri temizledikten sonra bunları tekrar ayarlamanız gerekecektir.



Adım 4/7: Google Play Store güncellemelerini yeniden yükleme
  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi‘ne dokunun (bu seçenek cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir).
  3. Google Play Store > Güncellemeleri kaldır‘a dokunun.
  4. Google Play Store uygulamasını tekrar fabrika sürümüne döndürmeniz istendiğinde Tamam‘a dokunun.
  5. Google Play Store uygulamasını açın.
  6. Cihazınızın ana ekranına geri dönün. Güçlü bir İnternet bağlantınız (kablosuz veya mobil veri) olduğu sürece, Google Play Store uygulamanız birkaç dakika içinde en son sürüme güncellenir.
Not: Sorun devam ederse ve uygulamaları indirmeye çalışıyorsanız aşağıdaki adımla devam edin.

Adım 5/7: Sistem güncellemelerini yükleyin
  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Hakkında veya Sistem güncellemeleri seçeneğini (cihazınıza göre daha farklı olabilir) belirleyin.
  3. Güncelleme varsa güncellemeyi cihazınıza yüklemek için ekrandaki talimatları uygulayın.
  4. İndirme işleminizi yeniden deneyin.


Adım 6/7: İndirme Yöneticisi’nin açık olduğundan emin olun
  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi‘ne dokunun (bu seçenek cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir).
  3. Ekranınızın üstüne yakın bir yerde, “İndirilenler”, “Çalışanlar” veya “Tümü” gibi bazı bölümler göreceksiniz. “Tümü” seçeneğini görmek için sağa hızlıca kaydırın.
  4. İndirme Yöneticisi‘ne dokunun.
  5. İndirme Yöneticisi’ni açmak için Etkinleştir‘e dokunun. Devre dışı bırak seçeneğini görürseniz İndirme Yöneticisi’ni zaten etkinleştirmişsinizdir ve başka bir değişiklik yapmanız gerekmez.


Adım 7/7: Cihazınızdaki kullanılabilir depolama alanını kontrol edin
  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Depolama‘yı seçin. “Kullanılabilir” alanınız azaldıysa (1 GB’tan az), biraz depolama yeri açmak için cihazınızdan diğer uygulamaların yüklemesini kaldırmanız veya resimler ya da videolar gibi bazı öğeleri silmeniz gerekebilir.
Uygulamaların yüklemesini kaldırmak için:

  1. Cihazınızın ana Ayarlar uygulamasını açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi‘ni seçin (cihazınıza bağlı olarak bu farklı olabilir).
  3. “İndirilenler” altından bir uygulama seçin.
  4. Yüklemeyi kaldır‘a dokunun.
Hala sorun yaşıyorsanız yorum olarak detayları belirtirseniz yardımcı olabiliriz.
 
ibrother

ibrother

Üye
Vodafone hat kullanıyorsan yeni apn oluştur, internet yaz apn kısmına isim kısmına herhangi bir şey yaz.
 


Üst Alt