cankuşlar benm n79 um var google maps giriyorum her girdiğimde gps sinyali alıyorum fakat nete bağlanıo ,bunu nasıl önleyebilirz yardımcı olursanz sevinirim,çok kaliteli bi programa benziyor şimdiden teşşekürler...
başlangıçta bağlantı seçin die açılıo ? internet wap servisleri fln prs fln yazıo ? hayır diorm bu seferde gps bağlanıo fakat olmuo nasl kurtlcm bu işten yahu??*