goo apple rom

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

acuxx

Üye
    Konu Sahibi
goo apple rom
bugün arkadaşım gooapple aldı. Telefon gayet iyi ama rom atmak istiyor. Kullanan arkadaşlar vardır acaba bildiğiniz rom varmı veya nereye bakmalıyım

- - - Eklendi - - -

bu arada sürüm 2.3 gingerbrid
 
öncelikle hayırlı olsun demek isterim uygun romlar rom.gooapple.com sitesinde mevcut bir sorum olacak arkadaşınız telefonu nereden aldı acaba ?
 

acuxx

Üye
    Konu Sahibi
sahibinden den aldı. 0 ı 500 tl. Orda 4 tane rom var hangisini kullanmalıyım

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...