Gökhan Fenerbahçe'ye "Evet" dedi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Gökhan Fenerbahçe'ye "Evet" dedi



Gökhan Fenerbahçe'ye "Evet" dedi


Kayserispor'un başarılı golcüsü Gökhan Ünal, kendisi için Fenerbahçe'nin yaptığı teklifin değerlendirildiğini söyledi.


Ünal, yaptığı açıklamada, daha önce Kayserispor yönetiminin prensipte anlaştığı Rusya'nın Rubin Kazan takımına gitmek istemediğini bildirdi. Rubin Kazan yönetiminin maddi açıdan iyi teklifler yaptığını, ancak Rusya'da futbol oynamak istemediğini ifade eden Ünal, "Rusya futbolu ile Türkiye'deki futbol kalitesini karşılaştırınca Rusya defterini kapattım. Orada tanınmayan, bilinmeyen bir futbolcu olmaktansa Türkiye'de futbol oynamayı tercih ederim" dedi.

Başka bir takıma transferi konusunda çok sayıda haber çıktığını, ancak netleşen bir anlaşma olmadığını kaydeden Ünal, Fenerbahçe yönetiminin kendisi için Kayserispor'a teklif getirdiğini bildirdi. İki kulüp arasındaki görüşmelerin sürdüğünü ifade eden Ünal, şunları söyledi: "Fenerbahçe yönetimi, kulübüme teklifte bulunmuş. İki kulüp arasındaki görüşmeler sürüyor. Kayserispor yönetimi teklifi değerlendiriyor. Menajerim de Fenerbahçe ile görüşüyor. Kayserispor yönetimi anlaşma sağlarsa, ben de Fenerbahçe'ye sıcak bakıyorum. İlle de bir takıma gideceğim diye bir şey yok. Hangi takımla anlaşılırsa oraya gideceğim. Hayırlısı olsun."

Kayserispor Kulübü Basın Sözcüsü Yücel Şahin de iki kulüp arasındaki görüşmelerin sürdüğünü belirterek, "Gökhan'ın mutlu olacağı takıma gitmesini istiyoruz. Diğer taraftan iyi teklif veren bir kulüp ile anlaşmak istiyoruz" diye konuştu.




ligtv..


 


CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
İnşallah Hayırlı Olur Takımımız İçin;)...Saol Kadeşim
 
canturgay

canturgay

Üye
gökhan ın pili bitti.. geçen sezon niye satmadı kayseri bilmem.:bilmem:
gökhan ın böyle olacaağı belliydi.fener in transfer poltikası belli zaten sat gitsinn.
zafer biryol u aldı konya dan kaç maç oynadı ?
 

esmercocuq35

Üye
inşallah faydalı olur fener için
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
evt mi dedi?
e hadi everlim o zaman :ehe :ehe

hayırlı olsun ama bence bu adam da zafer biryol gibi kendini bitirir :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt