Göbek adı olan :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kız olursam adım Eylül olacakmış babam bari isim boşa gitmesin göbeğine koyalım demiş
 
Tepkiler: Dafny

haltie

Üye
selçuk ve yakup birini doktor koymuş doğduğumda diğerinide babamın görev yaptığı köyün ismiydi o yüzden
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

Tepkiler: haltie

haltie

Üye
onu kullanmıyorum söylemek istemiyorum askerde tekmil verirken bile kullanmıyordum
 
Sami.Sınavlarda kodlarken çok uzun oluyor.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Benim zaten kimlikte de iki ismim olduğu için bir üçüncüsüne gerek yok
 

Nef'i

Üye
Yücel böyle isim mi olur ya iyiki değişmiş (hala bazı akrabalar yücel der)

----------Eklendi @ 18:21:10 ---------- Yazıldı @ 18:11:30 ----------

benim de.

Bi de sınavlarda çok zor oluyordu. Önemli sınav değilse kısaca yazıyodum
Kodlama kağıdına ,mesela adın
Ahmet sami yılmaz
ilk satıra A harfi ikinci satıra hem "a"yı hem "b"yi işaretleyin tarayıcıda şu şekil çıkar
A.sami


----------Eklendi @ 18:21:58 ---------- Yazıldı @ 18:21:10 ----------

Yücel böyle isim mi olur ya iyiki değişmiş (hala bazı akrabalar yücel der)
Yanlış anlamasın ismi yücel olanlar yani bana yakışmıyor
 

Praetor

Emekli Yönetici
İki tane ismim var.
Soyadım da birleşik bir kelime. Yani 4 isim gibi oluyor.
Bir de üstüne göbek adım var

"Miraç".
Miraç kandilinde doğmam hasebiyle efendim
 
Adem ....

Göbek adaım yok diyenlerin büyük ihtimalle vardır...Ninenize ya da babanızla annenize sorun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...