GO Browser - v.1.50.4 Official CN [06.05.2010]

Sponsorlu Bağlantılar

Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
GO Browser - v.1.50.4 Official CN [06.05.2010]
GO Browser - v.1.50.4​




Ana özellikler:

* XHTML 1.0, CSS 3.0 desteği.
* Dahali indirme aracı.
* Dahili video oynatıcı.
* Oyunlar.
* Sesli animasyon efektleri.
* Hava durumu.
* Yüksek hızda web.
* Az miktarda kota kullanımı.

* Daha bir çok özellik...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: pro8181, nuh096, Ferzan ve 6 diğerleri


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Teşekkürler Ediz ..
 
everest11

everest11

Üye
teşşekürler
 

chuppacabra

Üye
çok kullanışlı bir programa benziyor ama deneyemedim çünkü çince karakterler çıkmıyor telefonda :)))

--------------- Ekleme ---------------

Depressionize arkadaş herkesin çince bildiğini düşündü heralde... neye teşekkür ettiğinizi merak ediyorum
 
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
çok kullanışlı bir programa benziyor ama deneyemedim çünkü çince karakterler çıkmıyor telefonda :)))



Depressionize arkadaş herkesin çince bildiğini düşündü heralde... neye teşekkür ettiğinizi merak ediyorum

Kimseyi çince program kullanın diye zorlamıyoruz. Burdaki amacın paylaşım olduğunu sanırım anlayamamışsınız, yapılan emeğe teşekkür ediyorlar...

Saygılar...
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
WLan Destekliyor Mu Ediz?
 
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
๔єคtђรt๏г๓;2291240' Alıntı:
WLan Destekliyor Mu Ediz?


Evet destekler...
 

tibet53

Üye
İngilizcesi yok mu yada TR?
 

Yusuf_EMRE

Üye
çok kullanışlı bir programa benziyor ama deneyemedim çünkü çince karakterler çıkmıyor telefonda :)))

--------------- Ekleme ---------------

Depressionize arkadaş herkesin çince bildiğini düşündü heralde... neye teşekkür ettiğinizi merak ediyorum

Bu şekilde bir tepki vereceğine Emeğe saygılı olup rica etseydin türkçeyede çevirirdik!

--------------- Ekleme ---------------

Programı beğendim ama benim ekrana uyum sağlamadı (320x240) yoksa türkçe yapardım bunu.
 
KELGER

KELGER

Üye
arkadaşlar bu program çok güzel türkçe yapabilirmisiniz acaba.n95 e uyuyor.ben denedim
 
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu program çok güzel türkçe yapabilirmisiniz acaba.n95 e uyuyor.ben denedim

Uygulamanın çözünürlüğü s60v5'e uyumludur, elimizde cihaz olmadığı için malesef çeviremeyiz.
 
KELGER

KELGER

Üye
arkadaşlar bu programı türkçe yapabilecek kimse yokmu

arkadaşlar burası s60v3 / s60v5 bölümü değilmi e bu programda v5
 
Ferzan

Ferzan

Üye
türkçeleştirilmesini rica ediyoruz ayrıca bir üst sürümü çıkmış onu türkçe yaparsanız çok iyi olur :)
 
KELGER

KELGER

Üye
desteğin için saol ama buraya kimse bakmıyor.millet tatile çıkmış
 
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
desteğin için saol ama buraya kimse bakmıyor.millet tatile çıkmış

Öncelikle uygulamanın N95'e uyumu yok 240x320 ekrana uyumlu değil, sürekli aynı mesajı atıp konu açmayın, zaten 5800'ı olan çinceden türkçeye exe çeviri yapmasını bilen olursa programı çevirir.
 
KELGER

KELGER

Üye
kardeş ben denedim n95 8gb skyfire den daha iyi ekrana uyum sağlıyor.mobil görünümünde.yani opera gibi
 
KELGER

KELGER

Üye
biri şu programı türkçeleştirsin artık
 


Üst Alt