Haber Gmd s4 rom dokunmatik sapıtnası

Sponsorlu Bağlantılar

NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
    Konu Sahibi
Gmd s4 rom dokunmatik sapıtnası
s4 rom kullanıyorum arada telefon kendi kendine işlemler yapıyor kısaca dokunmatik sapıyor pittech dosyası var ama siteye kayıt olamıyorum bi yardımcı olsanız çok iyi olur
 


Kerim.

Kerim.

Üye
Normal bendede olmuştu.tavsiyem legend veya coloros a geç.ikiside bu romdan hertürlü daha iyi
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
    Konu Sahibi
Normal bendede olmuştu.tavsiyem legend veya coloros a geç.ikiside bu romdan hertürlü daha iyi
bu rom çok hoşuma gidiyor pittech de dokunmatik sapıtmasını çözmüşler ama kayıt olamıyorum siteye
 


Üst Alt