Gm E-Tab4 Logodan sonra siyah ekran geliyor.

Sponsorlu Bağlantılar

goodhead64

Üye
    Konu Sahibi
Gm E-Tab4 Logodan sonra siyah ekran geliyor.
Arkadaşlar fatih projesinin dağıttığı general mobile tabletim var. Tablet'te çizim yapıyodum mat dersinde. Ekranı kapattım ve bir daha açıldığında siyah ve hafif mor bi ekran vardı. Kapatma tuşuna uzun bastım kapattım ve tekrar açtım olmadı. Bilgisayar hocasının yanına indiğimde ise, Tablete factory reset atmaya çalıştı fakat tablet. Formatting /Data Bölümünde kilitleniyor ve 2 dk sonra yeniden başlıyor. Garantiye Yollamalımıyım sizce? Bu arda MDM güvenlik uygulamasını unstall yaptım. Root attım fakat olumlu sonuç vermedi. Sorun Nasıl Çözülebilir sizce teşekkürler.
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
:) abi tamam e-tab4 daha rahat ben baktım arkadaşa vermişler faceden tutun oyuna yüklemiş herşeyi ama root yapacak kadar rahatlık fazla değilmi? bu tablet sonuçta snn değil ki?
 


Üst Alt