Telefon Tavsiyesi GM | Discovery KitKat Güncellemesi

    Konu Sahibi
GM | Discovery KitKat Güncellemesi
Arkadaşlar 2 Aydır GM |Discovery Kullanıyorum Kitkat Nisanda Gelcek Dediler Mesut ÇEVİK Temmuzdan Once Zor Diyo Muzaffer GÖLCÜ Nisanda Demişti Gelirmi Sizce Düşünceleriniz Nelerdir.?
 
discoverye kitkat mı gelecekmiş şok oldum s3 s4 mini gibi telefonlar bile almazken discovery alırsa helal olsun derim adamlara
 
Bende beklemedeyim iki gündür güncelleme kontrolü yapamaz olduk. Bu bi işaret olabilir
 
Tepkiler: n000k ve erdi_s
Pek umutlu olmamak lazım. Adamlar sözlerinde durmuyorlar. Elit için de bir şeyler demişlerdi. Zamanında gerçekleştirmediler sözlerini.
 

reflex

Üye
Samsung Türkiye 1 aydan beri gelicek diyo artık bu ay bekliyorum
 
Sistem guncellemeye tiklayyinca ag problemi hatasi gelior adamlar serveri kapamislar guncelleme yakinda gelecegini dusunuyorum
 
Tepkiler: Mustafa-26, n000k ve aimcrazy

erdi_s

Üye
Bence server'a yukleme yapmaya hazirlaniyolar :-)
 

aimcrazy

Üye
bencede bende kac gündür güncellemeye tıklıyorum ağ hatasi aliyorum serverleri kapamislar umarim güncelleme içindir
 

n000k

Üye
benimde dünden beri içimi yiyip duruyordu bu ağ problemi olayı ne yaptıysam sonuç değişmedi.. tel bozuldu diye yormaya başladım,meğersem herkesin öyleymiş hadi hayırlısı.. gerçi nisan yarılandı, umarım çıkar yakında kitkat!!
 
bu server beni sinir etti telefonu orjinal roma çevirdim eski güncellemeleri yapamıyorum