Tavsiye gm discovery elite

Invoke

Üye

Teşekkürler, girip inceleyeceğim. Bunları bilmiyordum. (!)Ön kamerasının da arka kamerasının da şeklini gördük. Sen daha mp sayarak kamera karşılaştırması yap. Sıradan tft panel kullanıyor gmde. 3GB Ram gayet gereksiz bir artı, zaten kağıt üzerinde kalan bir artı. Aynı işlemciyi kullanıyor. Yani? Bu onu daha mı iyi yapıyor? Dikkat edersen aynı* işlemci. Yani diğer cihazlarda da var. Peki bunların yanında Nexus 5 kaç lira? GMDE kaç lira? Kısacası elitin hiç bir artısı yok. Bunu da çok kez söyledim, önceki yorumlarda uzunca da yazmıştım. Hala isteyen varsa gitsin, alsın. Kimseye bir şey inandırmak zorunda değilim.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Dostum elite ips panel iyi araştir öle gel ram ram die isyan edersniz adamlar koymus ram simdide gereksiz diyosunuz yorunlariniza gülüyorum sadece elite her konuda çogu teli geride birakiyor kendi fiyatndan yüksek telleride bunu cogu biliyo anlyo ama marka takintisi işte bizim millet ayni teli bunu idda ediyrm hiç bi degisiklik yapmdan üstne samsung yazsın piyasaya sürsün 2300-2500 tl den oo adamlar yapmış dersiniz
 

0MG90

Üye
Git Elite i al o zaman ya sabır.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

Invoke

Üye
Gülmeye devam et.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Bu arada elite 1.300 tl ye aldm onun donanımındaki diger cihazlar 1.600 tl seyilerinde
 

0MG90

Üye
G2
 

Invoke

Üye
Nexus 5'i 1300'e aldım. Daha ucuza da bulunuyor. Dünden beri yazıyoruz farkları hala neyin kafasındasın bimiyorum ki.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
al o zaman bu da elite ayni sitede
 
Bu arada bu sitelere güvenip kac telefon aldın acaba
 
Bu arada bnm g2 yi kötüledigim yok iki telefonuda kullanma imkanim oldu almadan önce ve elite in kesinlikle bi eksigi yok g2 den ufak tefek fazlasi bile var var g2 alacak olan beklesin g3 cıkınca daha da düşeck fiyat
 

Invoke

Üye
Nexus 5'i 1300'e Vatan'dan aldım.
 
Byle sitelerden magdur olanlari arastir bide istersen kardeş en sagliklisi görüp bakip elden almak herhangi bi arizada muhatap olacak birini bulursun
 

S-SAKA

Üye
s.a. arkadaslar alma imkanı olanlar vivo xpla3s 2.3 işlemci 4 çekirdek ram 3 gb 2 k ekran vivo modellerine bakın orjinal çin malı inanın türkiyedeki tellere 10 çeker veya vivo xplay510 çok modelleri var bizim türkiyede satılan kore malları malesef orada kullanılmıyor kalitesi, çok düşük antutu testi 10 bin ram 512 birinci sınıf replika bakmayın teldeki yazana
tanıdı olan varsa orjinal çin malı alsın huweaı zte thl bunlar çin malı ama kalıtelı huwaı g610 alın ne demek istedigimi anlarsınız sıfır fiatı 599 tl turkiyede satılmıyor vadafone sozleşmeli veriliyor ama bazı alanlar hediye veya baska sıkıntılardan dolayı satıyor çok kaliteli telefon bilginiz olsun özelliklerini internetten kontrol ediniz