Tavsiye gm discovery elite

law18

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 kardes alcam discove abime alcak
 

0MG90

Üye
Discovery yerine Moto G daha iyi. XDA da çok destek alır.
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
XDA NEDİR PEKİ
 
Lg g2 alacagina elite al derim ama tabi fikir senin yinede ikisinide al eline incele imkanin varsa olaya sadece marka gözüyle bakmayin performans tasarim ve en cok neye ihtiyacin var ona göre secim yap camera müzik ekran büyüklügü video cekim kalitesi gibi iyi forumlar
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
Ben kamera internet tasarim g2 inceledim super elite piyasaday yok bile bu iste terslik var ama
 
Biraz daha bekle o zaman g3 piyasaya sürülsün fiyati düşer
 
Elite ın kamerasi arka 16 mp ön 8 mp optik odaklamali ve internet hizi 42 mbit tasarim zevk meselesi ama diger ikisine bakarak elite
 

Invoke

Üye


Diskavriyi vaktinde ben de tavsiye ettim. Forum dışında aldırdığım arkadaşım da var ama elit öyle değil. Hiç hakketmiyor. Şuan için diskavri de mantıklı değil, çünkü moto g var.
Elit gayet pahalı geldi. O fiyata nexus 5 alınır, her açıdan da mantıklı olur.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Gm olayi bityi beyler artik gm almak mantiksiz gmd nin yerine moto g alinmali elite yerine g2 nexus5 falan alinmali
 
Discovery den ne üstünlüğü var moto g 'nin bi anlatsana
 
G2 ve nexus 5 in elite tan bi artisini görmedim ben
 

Invoke

Üye
G2 ve nexus 5 in elite tan bi artisini görmedim ben

Nexus 5 vs Elit

Nexus 5+
Saf Android.
Google ve XDA desteği.
IPS Panel.

Elit+
?
-------

G2 vs Elit

G2+
IPS Panel
3000 mah batarya

Elit+
?

-------
Ne yönden bitti gm iflas falan ettiyse bizde bizde bilelim

Eliti pahalı fiyattan sunarak gayet hata yaptı. Zaten iyi bile yükseldi. Bazı yerli sitelerin, editörlerin desteğiyle, güzelce reklamla iyi yayıldılar halk arasında. Türk malı olduğuna inanlar var. =P
 


Gir incele dostum özelliklrini saydign telefnlarla ayni işlemciyi kullanyo kamera olarak üstün ikisindende ön kamera bile 8 mp optik odaklamali 3+ 1 gb ram daha neyin kafasindasin sen pittech e gelde destek gör discovery e
 
Tamam kardesim gm daha iyi tartisma cikarmayalim.
 
Daha iyi cihazlar daha pahali matematign varsa kaldiki ayni özellikteki teller bile daha pahali