kelleci6464
Üye
GM Discovery 2 Orjinal Yedeği olan var mı ?
Merhaba ailem herkese hayırlı aksamlar diliyorum .
Arkadaşlar kullandığım model çift simli yani hafıza kartı yok . .
Kardeşlerim şimdi sizden isteteğim türfen orjinal rom u kullanan bir arkadaşımız hangi recovery oldugu önemli değil bir yedek alıp gönderebilir misiniz ?
Gerçekten çok büyük iyilik yapmış olmuş olursunuz.
Şimdiden yardımcı olan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim .
Arkadaşlar kullandığım model çift simli yani hafıza kartı yok . .
Kardeşlerim şimdi sizden isteteğim türfen orjinal rom u kullanan bir arkadaşımız hangi recovery oldugu önemli değil bir yedek alıp gönderebilir misiniz ?
Gerçekten çok büyük iyilik yapmış olmuş olursunuz.
Şimdiden yardımcı olan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim .
Son düzenleme:
