GM android one root atarsam sorun olurmu

kebasefa

Üye
    Konu Sahibi
GM android one root atarsam sorun olurmu
Merhaba arkadaşlar sabah gmnin yeni telefonu android öne i aldım root atarsam ve telefon bozulursa servise vs. Göndermeye gerek olurmu?
 

MrSlime

Üye
Servise gönderemezsin zaten root atarsan.Garanti falan kalmaz.
 
Unroot yaparak gonderebikirsin ayrinca servis sorun yazilimda olmadikça roota bakmiyor.
 

MrSlime

Üye
Unroot işe yarıyor mu cidden ? Deneyiminiz var mı ?
 

Invoke

Üye
Stock android değil mi? Eğer nexusdakinin aynısı ise ki öyle diye biliyorum.

stock romu flashlarsın servise göndermeden önce, root kalkar. Bir de cmd'den fastbootta

"fastboot oem lock" komutuyla bl kapatır gönderirsin.
 
Rootlarsan güncelleme alamazsın bir daha
 

Invoke

Üye
Rootlarsan OTA ile güncelleme alamazsın. Stock romu indirip pcden yükleyebilirsin.
 

yaytas

Üye
gm ye güvenilmez bence şans işi biraz çünkü daha önceki telefonlarının %70 civarı hatalı ama belki google var işin içinde sorun olmayabilir olsada system dosyasında root atıldığına dair belge var olmadı onu sil unroot yap root atılmamış sıfırı gibi olur yada orjinal romunu sıfırdan yüklersin sorun çözülür bence at geç