B@TuH@N
Üye
Glatasaray Yeni Yıldızı Balaban
<span style="color:#FF0000">Glatasaray yeni yıldızı Balaban</span>
Hırvat futbolcu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Galatasaray ile kulübü arasındaki görüşmelerden haberdar olduğunu belirterek, ''Galatasaray gibi bir takımın benimle ilgilenmesi gurur verici, ancak öncelikle kendi kulübümde kalmayı düşünüyorum. Club Brugge ile de görüşmelerimiz devam ediyor. Anlaşamadığımız takdirde Galatasaray'a gitmek istiyorum'' diye konuştu.
Sarı-kırmızılı takımın büyük bir kulüp olduğunu vurgulayan Balaban, Galatasaray'ın oyun anlayışının kendisine çok uyduğunu sözlerine ekledi.
1978 doğumla olan Balaban, takımında 10 numaralı formayı giyiyor.
Bunun bikaç maçını seyrettim Gs'nin aradığı ilaç olamaz! Türkiye Süper Liginde hatta Yükselme Grubunda bile bunun kalitesinde biçok futbolcu var!
Hırvat futbolcu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Galatasaray ile kulübü arasındaki görüşmelerden haberdar olduğunu belirterek, ''Galatasaray gibi bir takımın benimle ilgilenmesi gurur verici, ancak öncelikle kendi kulübümde kalmayı düşünüyorum. Club Brugge ile de görüşmelerimiz devam ediyor. Anlaşamadığımız takdirde Galatasaray'a gitmek istiyorum'' diye konuştu.
Sarı-kırmızılı takımın büyük bir kulüp olduğunu vurgulayan Balaban, Galatasaray'ın oyun anlayışının kendisine çok uyduğunu sözlerine ekledi.
1978 doğumla olan Balaban, takımında 10 numaralı formayı giyiyor.
Bunun bikaç maçını seyrettim Gs'nin aradığı ilaç olamaz! Türkiye Süper Liginde hatta Yükselme Grubunda bile bunun kalitesinde biçok futbolcu var!
