Glatasaray N70 N72 teması v2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ogg07

ogg07

Üye
    Konu Sahibi
Glatasaray N70 N72 teması v2
v3 halidir tema bizzat kndim yaptım.



Gule Gule Kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: bab-ı hayat ve kokomara25


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
paylaşım için sağol resimi koymadın mı yoksa bendemi gözükmüyor
 

LitmuS

Üye
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
yaa bunun v2 versiyonu varsa bi zahmet paylaşırımısın
 
ogg07

ogg07

Üye
    Konu Sahibi
v2 halide vardıda yine aynı tema sadece duzeltmeler halinde v3 tür yani v2 ve v1 aynı sis uzerindedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt