Gizli Numara

Samsunspor

Emekli Yönetici
Geçen 5 6 defa gizli numaradan çağrı aldım en sonunda başka numaradan biri aradı aradı arayan arkadaşımdı fırça atıyordu bana kaç defa çağrı attım niye aramadın diye

Bazen de numarası gizlide kaldığı halde defalarca çağrı atan , en sonunda da arayan oğlum o kadar

çaldırıyom niye aramıyon diyen arkadaşlarımız olurdu , bu çok olurdu
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Artık gizliye kapattım telefonu sonra suçlu ben oluyorum
 
    Konu Sahibi
eskiden bizede oluyordu merak etmeyin yaş ilerledikçe bitiyor
biz ev telefonlarına alırdık bide o çağrıyı gecenin bir yarısı dimi güven abi cep telefonumu vardı eskiden

Çok Çok Eskiden Odaa Oluyordu
Gece Gece Evimizin Telı Calıp ..

Adamm Dengesiz Dengesiz Konuşuyor
Kapatıyosun Tekrarr Bidaha

Mehmetce38™;1920305' Alıntı:
Geçen 5 6 defa gizli numaradan çağrı aldım en sonunda başka numaradan biri aradı aradı arayan arkadaşımdı fırça atıyordu bana kaç defa çağrı attım niye aramadın diye


Nee Bılecektın Arkadasın Olacağını
Aklaa Bak
 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1920326' Alıntı:
Çok Çok Eskiden Odaa Oluyordu
Gece Gece Evimizin Telı Calıp ..

Adamm Dengesiz Dengesiz Konuşuyor
Kapatıyosun Tekrarr Bidaha




Nee Bılecektın Arkadasın Olacağını
Aklaa Bak

bu kez aileyede açıklama yapmk zorunda kalıyon bi ara telefon sapıkları vardı ya doğru
 
    Konu Sahibi
bu kez aileyede açıklama yapmk zorunda kalıyon bi ara telefon sapıkları vardı ya doğru
Yaa Sormaa Birr Ara Annem
Yatağımın Basına Dikildi,
Kimseye Ev Numarasını Vermedın Dımı Diyo
Yaa Anne Ne Diyosun Dedim Gece Gece
Hala Üstüne Geliyolar
 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1920378' Alıntı:
Yaa Sormaa Birr Ara Annem
Yatağımın Basına Dikildi,
Kimseye Ev Numarasını Vermedın Dımı Diyo
Yaa Anne Ne Diyosun Dedim Gece Gece
Hala Üstüne Geliyolar

bide kardeşin varsa herkes kendi üstüne alınıyo o diyo kesin beni aradılar o diyo kesin beni aradılar
bir karmaşıklık
bide konuşmazdı telefondaki oyun yapardık biz mesela ben soruyodum kızsan bikere erkeksen 2 kere tuşla oda basıyodu dıtttttt
seninle tanışıyomuyuz bir kere evet 2 kere hayır dıttttttttt dıtttttttt
birde dili oluşmuştuu artık bunun
 
    Konu Sahibi


Aaa Evet Halit Gerçekten Öylee Bizz 4 Kız Kardeşizz Tamam Mı 2 Ablam Evlı Gercı Neyse Evdeyız Hep Beraber Bekarlardı Oo Zaman

Gecenın Bıı Yarısında Tell Calıncaa Bizim İçimizide Kuşku Düşüyordu Acaba Melek Mi Diyecek Acaba Dilek Mi Diyecek Ablalarımda Başlıyodu Acaba Bizim Adımızımı Verecekler

Üç Buçuk Atıyoduk Yaa Bizee Değildii Ammaa Öylee Bii Panik Oluşuyodu Nedensee Höhhh Sende Hee Napıyosun Dıtt Dıttt İşi Götürüyosun Eskı Şeyler Daha Mutlu Verıcıymıs ... Bakk Bunu Anladım Sımdıı Sağol Halit
 

haltie

Üye

belli etmezdi ama herkesin hoşuna giderdi o telefonlar
ben tam sizi anlatmışım
tabi ya şimdi herşekilde ulaşıyosun heryerde 3g sağolsun ama değeri gitti insanlar sadece bir kez sesini duyabilmek için neler yapıyormuş
 
    Konu Sahibi

Yok Burda Stop ! Hoşuma Gitmezdi Aksine ... İçimde Korku Oluşurdu
Ya 3G Olduda Nee Oldu Anlamıyorum Ki
Bakk Onun Hakkında da Konu Accam İycene Sacmadılar
Cep Telefonları Mutlulugumuzu Bozdu Şimdi Elimizden Tıktıktık Düşüremiyoruz
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
He şunu da söylemek istiyorum Geçen sene arkadaşlar gizli numaradan turkcellileri arayıp nefes alıp veriyorlardı telefonda ben de bir adama var misin yok musun dan arıyoruz yarışmamiza katılmaya hak kazandınız sizi show tv ye bekliyoruz dedim kötü birşey olduğunu biliyorum ama gençliğimizde yapardık ışte
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Gençliğimiz de ha Enes
 
    Konu Sahibi



Daha Yeni Diyek Kada
Yazık Günahh Adamaa
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Bundan 12 sene önce 18 yaşındaydım 150 dolara panasonic takoz (o zamanlar iyiydi)telsiz ev telefonu almıştım sırf manitayla rahat konuşabilmek için cebimize jeton doldurup azmı telefon kulubesi bekledik
 

haltie

Üye

bizi burda buluşturan yine cep telefonu iyi yönleride var
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Hangimiz düşmedik kara sevdaya

Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi

Hangimiz bir kuytu köşe başında

Bir vefasız için yol gözlemedik ... Ah Jet10lar ahh
 

haltie

Üye
jetonlar özeenle delinir defalarca kullanılırdı
 
walla insan oğlu olarak sistemin açıklarını kullanmayı sistemi kullanmaktan daha çok seviyor ama biraz gizem insanı heyecanlandırıyor bence bir mahsuru yok tadında oldugu taktirde