Samsunspor
Emekli Yönetici
Geçen 5 6 defa gizli numaradan çağrı aldım en sonunda başka numaradan biri aradı aradı arayan arkadaşımdı fırça atıyordu bana kaç defa çağrı attım niye aramadın diye
eskiden bizede oluyordu merak etmeyin yaş ilerledikçe bitiyor
biz ev telefonlarına alırdık bide o çağrıyı gecenin bir yarısı dimi güven abi cep telefonumu vardı eskiden
Mehmetce38™;1920305' Alıntı:Geçen 5 6 defa gizli numaradan çağrı aldım en sonunda başka numaradan biri aradı aradı arayan arkadaşımdı fırça atıyordu bana kaç defa çağrı attım niye aramadın diye
™ мγdяєaм;1920326' Alıntı:Çok Çok Eskiden Odaa Oluyordu
Gece Gece Evimizin Telı Calıp ..
Adamm Dengesiz Dengesiz Konuşuyor
Kapatıyosun Tekrarr Bidaha
Nee Bılecektın Arkadasın Olacağını
Aklaa Bak
Yaa Sormaa Birr Ara Annembu kez aileyede açıklama yapmk zorunda kalıyon bi ara telefon sapıkları vardı ya doğru
™ мγdяєaм;1920378' Alıntı:Yaa Sormaa Birr Ara Annem
Yatağımın Basına Dikildi,
Kimseye Ev Numarasını Vermedın Dımı Diyo
Yaa Anne Ne Diyosun Dedim Gece Gece
Hala Üstüne Geliyolar
bide kardeşin varsa herkes kendi üstüne alınıyo o diyo kesin beni aradılar o diyo kesin beni aradılar
bir karmaşıklık
bide konuşmazdı telefondaki oyun yapardık biz mesela ben soruyodum kızsan bikere erkeksen 2 kere tuşla oda basıyodu dıtttttt
seninle tanışıyomuyuz bir kere evet 2 kere hayır dıttttttttt dıtttttttt
birde dili oluşmuştuu artık bunun
™ мγdяєaм;1920406' Alıntı:Aaa Evet Halit Gerçekten ÖyleeBizz 4 Kız Kardeşizz Tamam Mı 2 Ablam Evlı Gercı Neyse Evdeyız Hep Beraber Bekarlardı Oo Zaman
Gecenın Bıı Yarısında Tell CalıncaaBizim İçimizide Kuşku Düşüyordu Acaba Melek Mi Diyecek Acaba Dilek Mi Diyecek Ablalarımda Başlıyodu Acaba Bizim Adımızımı Verecekler
Üç Buçuk AtıyodukYaa Bizee Değildii Ammaa Öylee Bii Panik Oluşuyodu Nedensee Höhhh Sende Hee Napıyosun Dıtt Dıttt İşi Götürüyosun Eskı Şeyler Daha Mutlu Verıcıymıs ... Bakk Bunu Anladım Sımdıı Sağol Halit
belli etmezdi ama herkesin hoşuna giderdi o telefonlar
ben tam sizi anlatmışım
tabi ya şimdi herşekilde ulaşıyosun heryerde 3g sağolsun ama değeri gitti insanlar sadece bir kez sesini duyabilmek için neler yapıyormuş
He şunu da söylemek istiyorumGeçen sene arkadaşlar gizli numaradan turkcellileri arayıp nefes alıp veriyorlardı telefonda ben de bir adama var misin yok musun dan arıyoruz yarışmamiza katılmaya hak kazandınız sizi show tv ye bekliyoruz dedim kötü birşey olduğunu biliyorum ama gençliğimizde yapardık ışte
™ мγdяєaм;1920442' Alıntı:Yok Burda Stop !Hoşuma Gitmezdi Aksine ... İçimde Korku Oluşurdu
Ya 3G Olduda Nee Oldu Anlamıyorum Ki
Bakk Onun Hakkında da Konu Accam İycene Sacmadılar
Cep Telefonları Mutlulugumuzu BozduŞimdi Elimizden Tıktıktık Düşüremiyoruz
Hangimiz düşmedik kara sevdaya
Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Hangimiz bir kuytu köşe başında
Bir vefasız için yol gözlemedik ... Ah Jet10lar ahh
bizi burda buluşturan yine cep telefonu iyi yönleride var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?