Gitme vakti geldi.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Gitme vakti geldi.
Uzun bir zamandır buradayım. İyi arkadaşlıklar, kardeşlikler ve dostluklar kazandım ama bunuda en iyi bildiğim yolla yaptım samimiyetle :) Bu günün geleceği zamanı bekliyordum, bu sonun olacağı günü bekliyordum, geç olsada geldi işte nedenler çok karışık ben bile aslında bilmiyorum. Gitmeye zorlanıyorum desem inanırmısınız? İşte öyle bişey bu hoş değil ama bazen yapmak zorundayız çünkü yapmazsak baskılar durmuyor. Keşke daha farklı şekillerde buraya gelseydim, daha farklı bir "nedenle". Keşkeleri bu yüzden sevmiyorum, keşke böyle olsaydı, keşke şöyle olsaydı, keşke bu "İŞ" olmasaydı o zaman gitmek zorunda kalmazdım yani zorla ayrılmazdım. Şuan düşündüğünüzden daha çok farklı şeylerle savaşıyorum ben, hatta hiç aklınızdan geçmeyecek şeyler bu. "Bazıları çok iyi bilir buraya geliş amacım çok farklıydı" hemde bambaşka sebeplerdi bunlar, yoldan geçerken uğramadım yani bilerek oldu tesadüf değil.

Her neyse fazla derinlere inmek istemiyorum. Akşama banı attırıcam son günümü keyifle geçireyim istiyorum soru sormayın cevaplayabilsem kendime söylerdim :)

Gitmek cesaret ister maxicep, gideceğin yer neresi olursa olsun sevdiklerinle arana mesafeler girince varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyormusun oturursun aracın k*çına bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar görünürden :) o zaman anlarsın işte vedalaşmak kalana değil asıl gidene koyar.
yiyenlere afiyet olsun ha bu arada bu yazıyı gören lütfen beyaz yazı var diye yayın yapmasın parolamız ise "zaten mİSAfirsin burada" siz bu cümleyi yazın ben anlarım gördüğünüzü bakalım kaç kişi yiyecek ...
 


milestone

milestone

Üye
hoca bazan telefonun bile çekmediği yerlerde dağda bayırda çalışıyorum aylarca,bırak internete girmeyi ailemle bile konuşamadığım oluyor ama bu bulunmaktan zevk aldığım yerlerden tamamen bağımı kopartmama sebep değil... 3-5 gün siteye gelmedin diye kimsede ayıplamaz,, bence hesabı sildirme yarın çok pişman olursun
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
kendi rızamla olsa dükkan senin kardeşim :)
 
Dafny

Dafny

Üye
:hmmm
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
hoşçakal...
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
sende hoşçakal forumuntadını çıkart herkese (zaza) nasip olmaz
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
nereye zaza bana siverek kebebı ısmarlayacaktın yemk sözün vzr bana
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
ne yapalım oldu bir hata idare edin :D

Gitmek cesaret ister maxicep, gideceğin yer neresi olursa olsun sevdiklerinle arana mesafeler girince varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyormusun oturursun aracın k*çına bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar görünürden :) o zaman anlarsın işte vedalaşmak kalana değil asıl gidene koyar.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
zaza gidersen seni gerçekten mirasımdan men ederim bak :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
bazen gitmek zorunluluktan ibarettir. sen kapıyı kapatır gidersin arkadaki seni en fazla 1 gün düşünür ama bilinmez gidenin içindeki acı çünkü giden bırakır geride ortamı düzeni

men edeceğin miras olsun
önemlimi insan hayatından
bıraktı bu film burda son bulsun
dur diyemezsin bana uzaktan :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kendine iyi bak o zaman ..
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
Güle güle abi..
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
1. sayfaya gidip konunun en altındaki beyaz yazıyı okuyun :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt