Gitme Seni özlerim...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gitme Seni özlerim...





GİTME SENİ ÖZLERİM...


Azaltma baharları
İşletme bana aşk adına günahları
Fırtınalı bir gece gibi esme
Bu son kez mi bakışın gözlerime
Bu son sözlerin mi
Sen yüreğimden yol alırken
Silemem izlerini yıllarca.
Gitme seni özlerim....



İliklerime işliyerek esiyorsun.
Keskinliğin çaresizliğim oluyor.
Gitme sabahlarım güneşsiz olur.
Güneşine uzanamaz ince dallarım.
Acılar bedenimi ezer yoğurur.
Dayanmaz yüreğim korkular büyütür.
Uğruna ölecek kadar sevdiğimsin.
Gitme seni özlerim.....



Ayrılık girdi, girecek kanıma.
Nasıl anlatırım yüreğimdeki yangınlara.
Ne derim düşen takvim yapraklarına.
Gitme seni şimdiden özledim.
Bitti mi vadem doldu mu.
Güler misin şimdi gözümdeki yaşlara.
Gitme uğrunda verdiğim can hatrına.
Gitme seni özlerim.....








ALINTI
 
çok güzelmiş yaaa yüreğine sağlık kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...