gif yapımından anlayanlar içeri lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
gif yapımından anlayanlar içeri lütfen
aradaşlar sizden birşey isteyeceğim. Telefonun açılışındaki gifi değiştireceğim. Şöyle nokia yazısının altında sırayla symbian.forever yazısı çıkacak. Yani demek istediğim symbian.forever yazısının harfleri teker teker çıkacak.

Arka taraf beyaz değil siyah olacak. Nokia ve symbian yazısı beyaz olacak.

Ve yükleme dosyası gibi yani sis veya sisx yapabilirseniz harika olur.

Çok şey istemiyorum değil mi. ? Bilen arkadaşlar lütfen ilgilenebilirlerse çok memnun olurum. :D

Ve konu yanlış yerdeyse - ki yanlış yerde - taşınabilir.

Nereye açacağımı bilemediğim için buraya açtım :D


---------- Eklendi @ 14:17:38 ---------- Yazıldı @ 14:14:55 ----------

ek :

telefon markası : nokia
telefon modeli : 5800 xm :D


---------- Eklendi @ 14:41:37 ---------- Yazıldı @ 14:17:38 ----------



Örnek . Işte ordaki legendary yerine symbian.forever yazmasını istiyorum
 


symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
:tşk: bi bakayım
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
ben gifi nasıl mbm yapabilirim

---------- Eklendi @ 14:52:46 ---------- Yazıldı @ 14:49:38 ----------

aslında demek istediğim şu . Ben gifi oluşturamadım. Oluşturacak bi yiğit arıyorum

---------- Eklendi @ 15:02:05 ---------- Yazıldı @ 14:52:46 ----------

şöyle diyeyim. omerfarukbaspin adlı üyemiz yükleme dosyası gibi yapmış. Bende üstte verdiğim örnekteki gibi ismim ile (symbian.forever)birlikte yapabilecek varsa yardım istiyorum

---------- Eklendi @ 15:05:03 ---------- Yazıldı @ 15:02:05 ----------

http://www.maxicep.com/symbian-s60v...gifini-degistir-10-farkli-secenek-539565.html

Burdaki gibi


---------- Eklendi @ 15:06:14 ---------- Yazıldı @ 15:05:03 ----------

http://www.maxicep.com/symbian-s60v...gifini-degistir-10-farkli-secenek-539565.html

Burdaki gibi
 

Hasan

Üye
.gif de yapabilirmışsin
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
şey bişey deneyeceğim de şu üstteki gibi gif yapabilir misin hasan. Isim legendary yerine symbian.forever yazabilir misin
 

Hasan

Üye
Akşama yaparım bi şeyler :)

---------- Eklendi @ 17:38:10 ---------- Yazıldı @ 17:37:35 ----------

 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
ooo valla süper olmuş . Bekliyorum hasan. Eline sağlık :D
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
demek istediğin sanırım böyle birşey bada modifiyesinde kullanıyorum

 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
evet böyle birşey istiyorum. ismimle birlikte.
 

Hasan

Üye
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür hasan. Güzel olmuş

---------- Eklendi @ 16:17:29 ---------- Yazıldı @ 16:16:56 ----------

bi deneyeyim. Sonucu yazayım
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
hasan güzel fakat dik ekranda yazı çok küçük gözüküyor. Yani belli olmuyor.

Alt alta yazma imkanın var mı ?
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
evet hasan. Ekrandan taşıyor. Alt alta efektli güzel bişi yapabilir misin sade olmasın .

Çok şey istemiyorum değil mi ?:D
 

Hasan

Üye
Çok
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
bi tek sen yardımcı oluyorsun bana :D
 

Hasan

Üye
buyur yap :d:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
tamam bakıyorum. :tşk: link için

---------- Eklendi @ 16:51:11 ---------- Yazıldı @ 16:42:45 ----------

nasıl olmuş

---------- Eklendi @ 17:58:27 ---------- Yazıldı @ 16:51:11 ----------

çok güzel bişi yaptım. Link için :tşk: hasan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt