Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
giden mesajda türkçe karakter sorunu
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bekir007
Üye
Konu Sahibi
giden mesajda türkçe karakter sorunu
arkadaşlar ben mesaj yazarken türkçe karakter olarak gözüküyor ama karşıya örneğin ı i olarak gidiyo fazla önemli değil ama kızlarla konuşurken bazı kelimeler tehlike oluşturuyo yok mu bunun bi çözümü bu arada tel c6-01 anna
bekir007
Üye
Konu Sahibi
şimdi baktım da bu t9 da oluyo klavyeden yazınca normal gidiyo nası bi sorundur ya
stainless steel
Üye
mesajlar ayarlara gir karekter kodlaması yazacak oraya bak benim ki indirgenmişte sorun olmuyor seninki ne ona bak
Recep Özmen
Üye
Karşıdaki telefonla da ilgili karşıda ki kişinin telefonu Türkçe karakter desteklemiyor olabilir. Özellikle eski modeller.