KARİZMATİX
Üye
Geri Dönüşüm Kutusu Dolu Görünüyor
İşletim sistemim XP. Masaüstündeki geri dönüşüm kutusu boş olduğu halde dolu görünüyor, kutuyu boşalt dediğimde windows dosyasını silmek istiyormusunuz? diyor, evet deyince silinmiyor ama kutunun içi boş. nette söylenilen birçok şeyi yaptım bir türlü düzelmedi, kesin çözüm bilenlerden cevap bekliyorum.

