geri döndüm:)n8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DxTR90

Üye
hoşgeldin yalnız N79 a iyi para vermişler temizdi herhalde
 

Neyin degerini gösterildi Allah aşkına yaf nokia nın degerini mi ? Foruma anlam katıyor, peki gidenler konu açıncada aynı anlam katılıyor mudur? elbette hayır, çünkü onlar olumsuz çünkü onlar nokia nın degerini düşürüyor
Gelenler açın konu gidenler açmasınlar aman.

Forum paylasım göüşlerini sürekli olarak görmek isterim dostum, olumsuz konulardada aynı hassasiyeti gösterirsin artık


maksat konu açmak değil dostum sevincimi paylaşmak.bu arada giderken konu açmadım

Giderken konu açtın diye sana dememiştim genelledim sadece, sevinmişsindir eywh sorun yok. benim o mesjı yazmam iki yüzlü olanlaraydı
Gidenleri yuhlarlar gelenleri kucaklarlar
dostuk paylasım forumu ya bura , ondan öyle belirttim.


Iyi niyetle bi konu açmış ve burayı bir aile olarak gördüğü için mesaj yazmış bence normal hoşgeldin


kötü niyetli olarak açılsa konu kilit derdin hemen zaten

neyse yaf demek istedigimi anladınız sizler,
bende kötü niyetle yazmadım o mesajı.

gidenelr konu açarken kilit kilit, olumsuz görüşlerde kilit kilit derler, ama gelenleri kucaklarlar. bu konu çöp olamaz



 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
MaxiCep forumuna geri dönüşün umarım eskisinden daha iyi olur. Hoşgeldin
 
Hayır.. Yanlışın var.. Bu verilen değeri gösterir.. Bu konular foruma daha bir anlam katıyor.. Her gün yeni bir telefon alsam her gün konu açarım hiçte çekinmem kimsede bu konuda bana bir şey diyemez.. İnsan bir değişiklik yaptığında yada gidip geri geldiğinde bunu forumdakilerle paylaşmak istiyor ki Forum=Paylaşım... Yoksa niye buradayız ki..

Bu mesajımın içinde gidenler konu açmasın anlamında bir yazı göster altın madalya vercem Amonr@
 
gidenler içinde böyle duygu dolu sözler yazdınız mı onu merak ettim ben, yoksa gidenler açsın açmasın diye bir söz dedigini söylemedim.
ki zaten burada kişileri hedef alarakta bir mesj yazmadım !
Ben ortaya bir cümle kurdum cevap verdin, bende cevabına karşılık verdin.
Yanlışım varsa söyle ?
kendi cümleni dogrulamanın peşinde koşmana gerek yok dostum
neyse sen demek istedigimi anlamadın sanırım, boşuna uzatmanın manası yok.
 
gidenler için yazdıklarımı okusaydın yazdınmı diye sormazdın

---------- Eklendi @ 02:08:53 ---------- Yazıldı @ 02:08:24 ----------

aynen uzamamalı
 

asigsasi

Üye
gidenlerdende haberimiz çoğunda oldu çoğunda olmadı giderken konu açan arkadaşların hepsine tekrar bekleriz demisizdir çünkü buradan gidenler ya askere gider ya evlenir gider eli değmez daha ya babası telefonu geri alır ya telefonu çalınır veya kırılır zaten bir kişi gidecekse gidip başka iletişim sistemli telefon alacaksa daha konu açarmı sence
 
Tepkiler: Cezzbedici3
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...