Uygulama gereksiz uygulamaları..

Sponsorlu Bağlantılar

ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
gereksiz uygulamaları..
Arkadaşlar gereksiz açık olup ram işgalinden nasıl kurtulurum bi uygulama var mı?
 


serif55

serif55

Üye
Root yetkisi olmadan kararlı bi şekilde işlem yapamaz kardeşim cihazın diğer türlü kapatmış gibi görünür arkada çalışmaya devam eder, marka model verirsen yardımcı oluruz root konusunda
 
SHS

SHS

Üye
Cihaz rootluysa greenify var
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
xperia z1 root un garantiye etkisi var mı ?
 
serif55

serif55

Üye
Root lu cihaz her zaman garanti dışıdır ama sorun olmaz ciddi bir arıza vermedikçe geri kaldırabilirsin
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
Root lu cihaz her zaman garanti dışıdır ama sorun olmaz ciddi bir arıza vermedikçe geri kaldırabilirsin
nasıl root yaparım bi konu varmı z1 için yoksa android olarak genelmi root olayı androidde yeniyim
 
serif55

serif55

Üye
Kardeşim eroot diye bi pc programı var onunla kolay bi şekilde yapabilirsin ama ilk önce türkçe kaynak olarak google dan z1 bootloader kilidi kaldırma yöntemini arayıp yapman gerekiyor
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim eroot diye bi pc programı var onunla kolay bi şekilde yapabilirsin ama ilk önce türkçe kaynak olarak google dan z1 bootloader kilidi kaldırma yöntemini arayıp yapman gerekiyor
teşekkürler biraz araştırayım nasıl yapılıyor
 
Invoke

Invoke

Üye
Sadece root için, BL açmana gerek yok. Towelroot dene.Xda'de xperia root toolkit olacak. Ona da bakıver.
 
serif55

serif55

Üye
Sadece root için, BL açmana gerek yok. Towelroot dene.Xda'de xperia root toolkit olacak. Ona da bakıver.
Xperia cihaz uzun süredir kullanmıyorum bilgim bu şekildeydi düzeltmeniz için teşekkür ederim
 


Üst Alt