Yardım generale mobile etab 4 ü olanlar

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
onu biliyorum ama pc yok yoksa çoktan rootlamiştım bi de oyunlar var
 

Cpt-Soap

Üye
öyle yapıcam bende hele bi okullar açılsın aliyim şu tableti de
 
Kardesim e tab 4 le ilgili soru sorabiliriyim?
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
sor bana demesende yardım etmeye çalışırım
 
sor bana demesende yardım etmeye çalışırım
Eyvallah benim tablette kendini sifirladi ve ayarlardaki veriyi sil ibaresi gitti hani ayarlar uygulamalar daki ayarlae uygulamasina girince veriyi sil var o gitti nasil eski haline getirebilirim
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah benim tablette kendini sifirladi ve ayarlardaki veriyi sil ibaresi gitti hani ayarlar uygulamalar daki ayarlae uygulamasina girince veriyi sil var o gitti nasil eski haline getirebilirim
bütün uygulamaların veriyi sil bölümümü aynı
 
bütün uygulamaların veriyi sil bölümümü aynı
Nasil yani? Simdi tablet acik ayarlara giriyorum sekmelerde uygulamar sekmesi yok mecburen depolama ordan uygulamalara giriyorum ordan ayarlar uygulama olarak gözüküyor ona girdigimde veriyi sil yok?
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
Nasil yani? Simdi tablet acik ayarlara giriyorum sekmelerde uygulamar sekmesi yok mecburen depolama ordan uygulamalara giriyorum ordan ayarlar uygulama olarak gözüküyor ona girdigimde veriyi sil yok?
sanırım milli egitim bi güncelleme getirdi o yüzden sıfırlandı
senin amacında geliştirici seçeneklerini açmak galiba
her güncelleme geldiğinde tablet kilitleniyor iyice meb içine etti tablettelerin
 
sanırım milli egitim bi güncelleme getirdi o yüzden sıfırlandı
senin amacında geliştirici seçeneklerini açmak galiba
her güncelleme geldiğinde tablet kilitleniyor iyice meb içine etti tablettelerin
Peki gelistirici seçeneklerini nasil acarim?
 
@mvrucu123 ve @gstahsn Ayarlar-Depolama-Uygulamalar-Hepsi ye girip ayarlar deposunu durdurmaya zorlayın eğer açıksa sonra ayarların verilerini temizleyip girin.
Peki gelistirici seçeneklerini nasil acarim?
Bu mesajımda anlattığımı yap ilk önce sonra telefon hakkında bölümündeki derleme numarasına arka arkaya 5-6 kere bas.
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi

bunu dene veya tablet hakkında bölümünde derleme numarasına 7 kere üstüste bas açılır
 
Derleme numarasina bastigimda siz zaten gelistiricisiniz yaziyor ama ayarlarda gelistirici secenekleri yok?
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
dediğim uygulamayı dene bi sonra daha başka şekilde yardım ederim
 

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
hadi dene@The Shadow usta sen takılmayacak adammısın ya arkadaş meşgul olduğu için bakamamıştır