Silinen üye 2362831
Kapalı Hesap
onu biliyorum ama pc yok yoksa çoktan rootlamiştım bi de oyunlar varYA tableti aktif etmeden aktif etmeden önce (tc ve şifreyi yazmadan önce) şarz uyarısını bekle ve pil kullanımından ayarlara gel sonrA ordan usb hata ayıklamayaı aktif et
tableti pc ye bagla
pcden mobogenie programı ile önce root et sonra cihaz yöneticisini sil ve tablet ye
niden başlar bu kadar root tmm
sıkıntı o zamanonu biliyorum ama pc yok yoksa çoktan rootlamiştım bi de oyunlar var
evet kesin olarak root olacağını bilsem internet cafeden felan atmaya calisirdim oyunları hiç takmam hemen fabrika ayarlarını yüklerdim olmaz diye korkuyorum. Oyunlarda 1 GB boyutlarındasıkı
sıkıntı o zaman
öyle yapıcam bende hele bi okullar açılsın aliyim şu tableti deYA tableti aktif etmeden aktif etmeden önce (tc ve şifreyi yazmadan önce) şarz uyarısını bekle ve pil kullanımından ayarlara gel sonrA ordan usb hata ayıklamayaı aktif et
tableti pc ye bagla
pcden mobogenie programı ile önce root et sonra cihaz yöneticisini sil ve tablet ye
niden başlar bu kadar root tmm
Kardesim e tab 4 le ilgili soru sorabiliriyim?Arkadaşlar bende bundan kullanıyorum şimdilik sorunsuz oyun felan kuruyorum ama okul açıldığında fu ll kısıtlama gelecekmiş hiçbirşey yapılmaz bunun yazılımı fullden silip normal yazilim yukleme imkanı yok mu ? Fark ettiyseniz tabletin su an ki yazılımı telefon yazılımından alınmış galiba
Eyvallah benim tablette kendini sifirladi ve ayarlardaki veriyi sil ibaresi gitti hani ayarlar uygulamalar daki ayarlae uygulamasina girince veriyi sil var o gitti nasil eski haline getirebilirimsor bana demesende yardım etmeye çalışırım
bütün uygulamaların veriyi sil bölümümü aynıEyvallah benim tablette kendini sifirladi ve ayarlardaki veriyi sil ibaresi gitti hani ayarlar uygulamalar daki ayarlae uygulamasina girince veriyi sil var o gitti nasil eski haline getirebilirim
Nasil yani? Simdi tablet acik ayarlara giriyorum sekmelerde uygulamar sekmesi yok mecburen depolama ordan uygulamalara giriyorum ordan ayarlar uygulama olarak gözüküyor ona girdigimde veriyi sil yok?bütün uygulamaların veriyi sil bölümümü aynı
sanırım milli egitim bi güncelleme getirdi o yüzden sıfırlandıNasil yani? Simdi tablet acik ayarlara giriyorum sekmelerde uygulamar sekmesi yok mecburen depolama ordan uygulamalara giriyorum ordan ayarlar uygulama olarak gözüküyor ona girdigimde veriyi sil yok?
Peki gelistirici seçeneklerini nasil acarim?sanırım milli egitim bi güncelleme getirdi o yüzden sıfırlandı
senin amacında geliştirici seçeneklerini açmak galiba
her güncelleme geldiğinde tablet kilitleniyor iyice meb içine etti tablettelerin
Bu mesajımda anlattığımı yap ilk önce sonra telefon hakkında bölümündeki derleme numarasına arka arkaya 5-6 kere bas.Peki gelistirici seçeneklerini nasil acarim?
dediğim uygulamayı dene bi sonra daha başka şekilde yardım ederim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Derleme numarasina bastigimda siz zaten gelistiricisiniz yaziyor ama ayarlarda gelistirici secenekleri yok?
Mesajımı takan yok ki...@mvrucu123 ve @gstahsn Ayarlar-Depolama-Uygulamalar-Hepsi ye girip ayarlar deposunu durdurmaya zorlayın eğer açıksa sonra ayarların verilerini temizleyip girin.
Bu mesajımda anlattığımı yap ilk önce sonra telefon hakkında bölümündeki derleme numarasına arka arkaya 5-6 kere bas.
Usb debug indirdim etkinlestir diyorum hata veriyor ana menüye de gelmiyor?hadi dene@The Shadow usta sen takılmayacak adammısın ya arkadaş meşgul olduğu için bakamamıştır
Mesajımı takan yok ki...
Bugün biraz sinirliyim herşeye takılıyorum valla kusura bakmayın...hadi dene@The Shadow usta sen takılmayacak adammısın ya arkadaş meşgul olduğu için bakamamıştır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?