General mobıle dstq-100 yardım,bilgi

emmolife

Üye
    Konu Sahibi
General mobıle dstq-100 yardım,bilgi
Arkadaşlar ben general mobıle dstq-100 aldım bun telefonda vodafone msn live nasıl indirip kurabilir? Denediğimde desteklemiyor diye uyarı veriyor.ama üzerinde msn ve facebook bölümü var. Vodafone msn lıve i indiremedkten sonra bedava msn kullanamadıktan sonra naaapıym ben bunu samsung e250 bile destekliyo koskoca dstq da tık yok sıesıesıesıesıe
 
bndede var ve gayette memnunum ztn girdiğinde de çok fazla bir şey yemiyo ayrıca vodadone messenger e baktığında destekleyen telefonlar arasında yok demek ki olmuyormuş......!!!
 

nostoni

Üye
Bu tlfnu alalı 15-20 falan oluyor..Tlfndan memnunmusun die sorarsanız hayr..tlfnun klavyeli olması dikkatimi çekti.. ve bu şekilde beni kandırmış oldu..1.3lük bir kameraya sahip ama iğrenç bir çekime sahip..çoğu yerde 3.2 die geçiyor..Messenger ise vodafone tarafından ne yazık ki desteklenmiyor..msn ve facebook bölümü var ama kullandığın operatör tarafından girceksin.. ve ücretlendirileceksin.. fazla bi miktar gitmiyor