zekeriya_66
Üye
general mobile DST Q100 sms karısıklıgı yardımm
merhaba arkadaşlar general mobile DST Q100 kullanıyrm msj geldıgınde yanıtla dıyrm msjı gonderıym ama msj baska kısıye gıdıyr fabrıka ayalarına dondum bellı bı zaman sonra tekrar boyle yaptı baskasından msj gelyr msjı yanlıs attn dıye bunu nasl çözebilirim bilginiz varmı


