general mobile DST Q100 sms karısıklıgı yardımm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zekeriya_66

Üye
    Konu Sahibi
general mobile DST Q100 sms karısıklıgı yardımm
merhaba arkadaşlar general mobile DST Q100 kullanıyrm msj geldıgınde yanıtla dıyrm msjı gonderıym ama msj baska kısıye gıdıyr fabrıka ayalarına dondum bellı bı zaman sonra tekrar boyle yaptı baskasından msj gelyr msjı yanlıs attn dıye bunu nasl çözebilirim bilginiz varmı
 


furkan3842

furkan3842

Üye
General mobile telefonlarını çok seviyorum ama işte arada böyle sorunlar çıkıyor ne diyelim kolay gelsin
 

muhammed_tr

Üye
aynı sorun bende de var,insanlarla papaz oldum. 50 yaşında bir akrabama yanlışlıkla ''adam ol'' diye msj attım :d:

demek ki sorun genel
 

farizabi

Üye
Aynen Ya Geçen Sefer Banada Oldu Evli Bi Hatunla Mesaj attım Hatundan Zor Kurturdum :D
 

ozy_zz

Üye
her güzelin bir ksuru olur kardeşşş :D:D:D:D
 

SEM5990

Üye
beyler aynı sorun bnde de var ya hiç soröayın kıza atacagım msj arkadas gitti ozledi nede olsa ama napalım güzel olan hersey zordur ama tek bi sorun oyun bulamadım hala sızlerde varsa upload etsenız arklar cok sevinirim simdiden sağolun
 

Mustafa59626

Üye
stn bu tele uygun oyun yok başka telefonlar için olan oyunları yüklücen mecbur

--------------- Ekleme ---------------

ya bide tel kutusunda gprs yazıo ama öle bi özellik yk help pls
 
barisnikof

barisnikof

Üye
servise yolla bakalım ne dicekler m. ettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt