General Mobile DST 3G Cool Manuel Tuş Kilidi

Sponsorlu Bağlantılar

sportty2006

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile DST 3G Cool Manuel Tuş Kilidi
arkadaşlar general mobıle dst 3g cool telefon aldım,otomatik tuş kilidi var fakat manuel tuş kilidi yapamadım,bilen varsa yadımcı olabilir mi_?
 


fbkerem

Üye
tuş kilidini sanırım yıldız menü ile yapıyoduk sen yine tuşları dene ben başka telefon kullanıyorum ama öyle yaptım sürekli denedim
 

sportty2006

Üye
    Konu Sahibi
olmuyor menü-yıldız da denedin
yıldız-menü de denedim

ikisi de olmuyor.başka yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar dst 3g cool kullanan yok mu?

--------------- Ekleme ---------------

buldum arkadaşlar

sol üstteki düğmeye basılı tutunca kitleniyor.
 
raskey

raskey

Üye
arkadaş bu tel nasıl oyun program atılıyor yenı aldım beceremıyorum şımdıden tşk
 

delta55555

Üye
dostum menu tusuna uzun sure basılı tutunca kıtlenıyo
 

RÜZGAR1510

Üye
sol üst tuşa basılı tut
 


Üst Alt