sezai343
Üye
GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ZİL VE MESAJ SESİ YARDIMI
Merhaba Arkadaşlar General Mobil Discovery nin Zil ve Mesaj seslerini nette hiç bir yerde bulamadım , yardımcı olacak ve upload edecek varsa çok memnun olurum.
Emeğinize şimdiden teşekkürler.
Hayret ya kimse bilmiyormu koskoca formda bu telefonun zil ve mesaj seslerini nereden indirirm.
Emeğinize şimdiden teşekkürler.
Hayret ya kimse bilmiyormu koskoca formda bu telefonun zil ve mesaj seslerini nereden indirirm.
