Alınık General Mobile Discovery Satan Var Mi??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery Satan Var Mi??
Temiz olsun lütfen..
 

xenon56

Üye
gmd 16 gb model
ekran jelatinsiz kullanmadığım için ekranda çizik yok
32 gb class a hafıza kartı (65 Tl ) var oyunlarda kasma yapmaz hafıza kartını hediye olarak vereceğim
bunlar artıları

şarj soketi tamir gördü
ses kısma ve açma tuşu bozuldu
ekranin içinde sağ tarafında gözü yormayacak şeffaf bir leke var

şarj soketinin tekrar tamir görmesi gerekiyor 30 Tl
ses kısma açma tuşu tamir görmesi gerekiyor 50 Tl

kitkat güncelleme geldi fakat güncelleme yapmadım

bütçen nedir?
 
    Konu Sahibi
sen ne verirsin. butcem sınırsız
 
Bende 4 gb beyaz var, herhangi bir tamir görmedi. Ekran jelatinle kullanıldı. Her türlü romu yükleyebilirsiniz. Hatasız partiden. Ekran solması gibi bir problemi yok. 450 lira istiyorum. Tok satıcıyım.
 
    Konu Sahibi
sıfırı 540 tl. 16gb lik modeli. ona göre düşünün
 
4gb temiz garantili beyaz aksesuar kutu yok dost isi bir makine sadece bir sorunu var sim 2 calismiyor sim 1 aktif garanti yapiyor ama benim vaktim yok ilgilenirsen 380e birakirim
 
    Konu Sahibi
4gb temiz garantili beyaz aksesuar kutu yok dost isi bir makine sadece bir sorunu var sim 2 calismiyor sim 1 aktif garanti yapiyor ama benim vaktim yok ilgilenirsen 380e birakirim

tm. sim ile işim yok zaten. bana indirim yaparsan alırım. ozele gel konuşalım.
 

Halit O.

Emekli Yönetici
Alıcı ve satıcı dışında yorum yapmayınız.İyi forumlar.
 
4 gb var temiz. 300 tl fiyat son.ilgilenirsen mesaj at.
 
general mobile discovery elite 16 gb versiyonu var fiyat 550 tl fakat imei klonlu
kutu fatura aksesuar full
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...