General Mobile Discovery Note 3 Rom V1.0

Tesekkurler . general mobile discovery icin bu rom guncellenecek mi veya onerdeguniz baska rom var mi
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Tesekkurler . general mobile discovery icin bu rom guncellenecek mi veya onerdeguniz baska rom var mi
en geç 1 hafta içinde güncelleme gelecek bu roma bir sorun olmazsa.
Bunun haricinde
hız şarz,performans için nexus2
görsellik hız performans için lewa os
görsellik için miui tavsiye edebilirim.
 
Tepkiler: GeneralMann

Neagf

Üye
Multiwindow calisiyor mu?
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Eğer sorun çıkmazsa belki bugün xperia rom paylaşabilirim şuan deniyorum.
 
Tepkiler: GeneralMann
Xperia rom vende bekliyorum paylasirsaniz deneyebilirim
 
Tepkiler: Buğra

Maliyksl

Üye
kardeş kurulmuyor hata veriyor
 
Tepkiler: Buğra

ney27

Üye
ben güncellemeyi bekleyemedim
benim not 3 v1,0 romun da beirledigim sorunlar
1.kamera alternatif ışıkkaynakların oldugu ortam da fotografları sarartıyor
2 dokunma hassasiyeti çok gibi ekrandaki her hangi bir izde kendi kendine dokunuyor bu yüzden ekranı kapatıp temizlemek zorunda kalıyorum
3 dokun matik tuşlar geri,ev bazen takılı kalıyor
4 ekran kilidi kagıdını degiştirememe sorunu (bu nu altarnatif programlarla kapatıyoruz ancak rom ile gelse çok daha güzel olur....

bu sorunlara ragmen benim bu romda en çok sevdigim şeyler touchwiz in bir çok özelliginin kullanılması özellikle arama yaparken saga veya sola kaydırarak mesaj veya arama yapması (yeni yükledigim not3 v3 de bu arayüz kullanılmıyor )
bu rom için ugraşan ve bize hazırlayan arkadaşlara şimdiden teşekür ederim
 
Tepkiler: Buğra
tam bı açıklama yapsaydınız bı turlu kurmayı başaramadım ne yaptıysam olmadı yardım edın nasıl kurulur not 3 romtam bı açıklama yapsaydınız bı turlu kurmayı başaramadım ne yaptıysam olmadı yardım edın nasıl kurulur not 3 rom
 
Kurulum diğer romlar gibi değil mi
cwm
wipe data
wipe dalvik
instal zip... diye giden kurulum değil mi