General Mobile Discovery Note 3 Rom V1.0

Peocawe

Üye
güncelleme ne zaman gelir ki -.-
 
Tepkiler: n000k ve Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Zaman veremiyoruz maalesef
 
Tepkiler: Peocawe

şun

Üye
Arkadaslar romu yukledim gorsel acisindan gayet iyi fakat 3g ye ceviremedim internet "E" olarak kaliyor nasil yaparim bi yardim edin. Ayarlar kisminda 3g ayarinida bulamadim
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaslar romu yukledim gorsel acisindan gayet iyi fakat 3g ye ceviremedim internet "E" olarak kaliyor nasil yaparim bi yardim edin. Ayarlar kisminda 3g ayarinida bulamadim
sim1 de sorunsuz çalışıyor 3g
 

şun

Üye
Ben sim 2 kullaniyorum ayarlarda 3g bolumu yok sizde varmi
 
Tepkiler: Buğra

şun

Üye
Yokmu yardim edecek ?
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Sim2de 3g calismiyor olabilir denemedim.
 

edmin

Üye
bu rom tüm discovery ye yayınlanan romlar arasındaki en iyi rom diyebiliriim ama eksileri var düzeltilecek umarım benim için bu romdaki tek eksik kamera sarılık olmasaydı cok iyiydi kamerayı cok kullanan birisi için kamera kalitesi cok kötü ben bu romdan kamera apk sını sildim android 4.3.1 deki kamera apksını flashladım kendi kamerasından iyi oldu gündüz öekimleri güzel ama gece çekimlerinde o sarılık hafif kaldı anlamadım ama bu problemi çözerseniz tek kullanacağım rom bu olur tesekkürler ellerinize sağlık en kısa zamanda update bekliyorum
 
Tepkiler: Buğra

nani67

Üye
bende dün kurdum romu baya güzel olmuş daha önce s4 romu kullanıyordum. Bu romda program nasıl kaldırıyoruz tıklıyorum masaüstüne atıyor,program silinmiyor birde menü düzenini nasıl değiştirebiliriz güncellemeyide bekliyoruz.
 

ugurmaxi

Üye
pop up varı note daki gibi
 
Tepkiler: Buğra

ney27

Üye
pop up varı note daki gibi
pop up nasil yapıyorsun bu romda sarılık anladıgım kadarıyla ışıkdan kaynaklanıyor gündüz çekimlerinde sarılık yok ancak geceleri herhangi bir işık kaynagında sararma meydana geliyorbu rom da rasladıgım bir sıkıntı youtube veya eposta gibi programların ayarlarına girdiginizde herşey simsiyah ve hiç bir şekilde gelişmiş ayarları göremiyorsunuz ekranı en parlak seviyeye getirdiginizde ancak başlıkları seçebiliyorsunuz
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Arkadaslar bu hafta sonu rom guncellenecek buyuk ıhtımalle
 
malesef android.process.acore işlemi durdurdu hatası alıyorum napıcammm
 

ney27

Üye
bu hatayı nerde alıyorsun
 
Rom yuklendi herseyi begendim fakat kamera uygulamasi yok telefonun kamerasini hicbir sekilde kullanamiyorum bu sorunu cozerseniz iyi olur
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Rom yuklendi herseyi begendim fakat kamera uygulamasi yok telefonun kamerasini hicbir sekilde kullanamiyorum bu sorunu cozerseniz iyi olur
kamera sorunsuz çalışıyor? menüde uygulamayı göremiyor musunuz?
 
Tepkiler: GeneralMann
Evet menude kamera yok
 
Tepkiler: Buğra
Peki deneyip sizinle tekrar iletisime gececegimDenedim sadece ön kamera calisiyor bu sorunu nasil cozerim
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Peki deneyip sizinle tekrar iletisime gececegimDenedim sadece ön kamera calisiyor bu sorunu nasil cozerim
Sadece ön kamera çalışıyor ise şuanda çözümü yok. Bu son üretilen cihazların bir çoğunda custom rom yüklendiğinde ekran solması status bar izi kalması yada kameranın çalışmaması gibi sorunlar çıkıyor maalesef şuan için çözümü yok.İlk üretilen cihazlarda yok bu sorun