Arkadaslar romu yukledim gorsel acisindan gayet iyi fakat 3g ye ceviremedim internet "E" olarak kaliyor nasil yaparim bi yardim edin. Ayarlar kisminda 3g ayarinida bulamadim
Arkadaslar romu yukledim gorsel acisindan gayet iyi fakat 3g ye ceviremedim internet "E" olarak kaliyor nasil yaparim bi yardim edin. Ayarlar kisminda 3g ayarinida bulamadim
bu rom tüm discovery ye yayınlanan romlar arasındaki en iyi rom diyebiliriim ama eksileri var düzeltilecek umarım benim için bu romdaki tek eksik kamera sarılık olmasaydı cok iyiydi kamerayı cok kullanan birisi için kamera kalitesi cok kötü ben bu romdan kamera apk sını sildim android 4.3.1 deki kamera apksını flashladım kendi kamerasından iyi oldu gündüz öekimleri güzel ama gece çekimlerinde o sarılık hafif kaldı anlamadım ama bu problemi çözerseniz tek kullanacağım rom bu olur tesekkürler ellerinize sağlık en kısa zamanda update bekliyorum
bende dün kurdum romu baya güzel olmuş daha önce s4 romu kullanıyordum. Bu romda program nasıl kaldırıyoruz tıklıyorum masaüstüne atıyor,program silinmiyor birde menü düzenini nasıl değiştirebiliriz güncellemeyide bekliyoruz.
bu rom tüm discovery ye yayınlanan romlar arasındaki en iyi rom diyebiliriim ama eksileri var düzeltilecek umarım benim için bu romdaki tek eksik kamera sarılık olmasaydı cok iyiydi kamerayı cok kullanan birisi için kamera kalitesi cok kötü ben bu romdan kamera apk sını sildim android 4.3.1 deki kamera apksını flashladım kendi kamerasından iyi oldu gündüz öekimleri güzel ama gece çekimlerinde o sarılık hafif kaldı anlamadım ama bu problemi çözerseniz tek kullanacağım rom bu olur tesekkürler ellerinize sağlık en kısa zamanda update bekliyorum
sarılık anladıgım kadarıyla ışıkdan kaynaklanıyor gündüz çekimlerinde sarılık yok ancak geceleri herhangi bir işık kaynagında sararma meydana geliyorbu rom da rasladıgım bir sıkıntı youtube veya eposta gibi programların ayarlarına girdiginizde herşey simsiyah ve hiç bir şekilde gelişmiş ayarları göremiyorsunuz ekranı en parlak seviyeye getirdiginizde ancak başlıkları seçebiliyorsunuz
Sadece ön kamera çalışıyor ise şuanda çözümü yok. Bu son üretilen cihazların bir çoğunda custom rom yüklendiğinde ekran solması status bar izi kalması yada kameranın çalışmaması gibi sorunlar çıkıyor maalesef şuan için çözümü yok.İlk üretilen cihazlarda yok bu sorun