Öneri General Mobile 4G Android One Custom Rom arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile 4G Android One Custom Rom arıyorum
General Mobile 4G Güncel ve sorunsuz bir Custom Rom arıyorum yönlendirme yapar mısınız link vs
 


silivriserdar

silivriserdar

Üye
General Mobile 4G Güncel ve sorunsuz bir Custom Rom arıyorum yönlendirme yapar mısınız link vs

Xda sitesinde mutlaka vardır bakmanız gerek. Fakat zaten cihaz saf Android kullanıyor. Costum rom genelde Kasan ve gereksiz Uygulamaları olan cihazlara kuruluyor. Ama tabi
Tercih sizin.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Xda sitesinde mutlaka vardır bakmanız gerek. Fakat zaten cihaz saf Android kullanıyor. Costum rom genelde Kasan ve gereksiz Uygulamaları olan cihazlara kuruluyor. Ama tabi
Tercih sizin.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bana türkçe anlatımlı lazım özelliklerini anlatan vs falan o tarz da arıyorum Xda pek istemiyorum
 
kanat_58

kanat_58

Üye
aslında bana da dual olanından ve nougath lazım yada rom bulup yükleme yapan apk uygulaması lazım oda olur bende araştırma içindeyim bakalım
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar varsa bildiğiniz lütfen paylaşın yönlendirin site içerisinde türkçe anlatım paylaşım olursa çok hoş olur. elin yabancılarına Xda falan kalmayalım burası varken :)
 
goldmobile

goldmobile

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: silivriserdar
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu kimse yardım edecek ??
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Bi el atsanız şuraya çok tatlı olacak :) koskoca forum :)
 
goldmobile

goldmobile

Üye
Neyini anlamadın rom işte
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Hani rom nasıl kurulur yapılır + bide bu rom'un ekran görüntüleri sorunları vs ayrıntılı şekilde anlatım
 
goldmobile

goldmobile

Üye
romu kurmak için twrp recovery kurulması lazım indir

buda orjinal rom en güncel android 7.1.1
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim orjinal rom istemiyorum custom rom olacak :) CyanogenMod gibi falan :)
 
goldmobile

goldmobile

Üye
General Mobile General Mobile 4G
by Lordhmen

Cyanogenmod 14.1 Android 7.1

TWRP_3.0.2-4_crackling_20160803.zip

«Kingroot-v4.80.apk»

Mobile Uncle Tools

Dosyaları indir hepsini sd karta at
1/Kingroot-.apk kur ve telefonu rootla
2/Mobile Uncle Tools kur ve onunla twrp. img dosyasını telefona Flash at
3/telefonu recovery modunda aç ordan her ihtimale karşı şuanki romu yedekle
4/ ve yeni romu kur
 
Son düzenleme:
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile General Mobile 4G
by Lordhmen

Cyanogenmod 14.1 Android 7.1

TWRP_3.0.2-4_crackling_20160803.zip

«Kingroot-v4.80.apk»

Mobile Uncle Tools

Dosyaları indir hepsini sd karta at
1/Kingroot-.apk kur ve telefonu rootla
2/Mobile Uncle Tools kur ve onunla twrp. img dosyasını telefona Flash at
3/telefonu recovery modunda aç ordan her ihtimale karşı şuanki romu yedekle
4/ ve yeni romu kur
Teşekkür ederim paylaşım için :) Acaba ekran görüntüleri vs var mı
 
goldmobile

goldmobile

Üye

 
  • Beğen
Tepkiler: Desaparecido9454

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
75
Buğra
Cevap
2
Görüntüleme
452
MAERKEK


Üst Alt