gençlik ne güzel şey...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jöly

Üye
    Konu Sahibi






 
CEREN

CEREN

Üye
evet gençlik gercekten paha biçilemez kadar değerli
bunu hatırlattiğin için teşekkür edrim jöly
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:kop: Kadınların fotoğraflarını da istiyoruz!.. Sadece erkekler mi yaşlanıyor?..

(Sanırım evet... Bildiğim kadarıyla kadınların belli bir yaştan sonra yaşları artmıyor, tabii numerolojik olarak, mesela otuz gibi kalıyor yaş, artmıyor... :D :kop:)
 
CEREN

CEREN

Üye
Ata neden öyle diyorsun kadınlar erkeklere göre daha dinç ve genc görünebiliyorlar
yaş ilerledikce haksızlık etme kabu et şimdi:D:D
ayrıca yaş gizlemekte kendını kandırmaktır:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
-e bilmek fiilini kullanmışsın Ceren :) Haklısın kadınlar erkeklerden daha dinç gözükebiliyorlar ama gözle görülebilecek bir istisna bile değil :)

Öncelikle erkeklerin saçlarının beyazlaması bize karizma sağlar, kırışıklıklarımız da aynı şekilde karizmamızı arttırır!.. Sen hiç beyaz saçı ve kırışığı tercih edilebilirliğini arttıran kadın gördün mü?.. Muhalif sesler elbette çıkacaktır ama malesef genel olarak erkek yaşlandıkça tercih edilebilirliği artarken kadının azalmakta :gul:

Ama üzülmeyin kadınlar! Sizin için çılgınlar gibi uğraşan lancomé, dior, esteé lauder var :gul:
 

omayra

Üye
valla yaşlandıkça sarkacaz, estetikler var, kremler var, boyalar var, elimizden geleni yapacaz ne yapalım :ehe
 
CEREN

CEREN

Üye
elbette öyle ama kadınlarında hakkını yememk gerek
yıllanmış şarap gibi olan kadınlar varr mesela ben tanıyorum öyle birini ve eminim genetik bişeydir bu :):)

bazı erkekler yaş ilerledikçe çok karızma ve yakışıklı olur
bazıları ise yıpranmış
kadınlar da da bu böyle bazıları çok güzelleşir bazıları ise yıpranır
çöker dımı ama:)


 

Solamente

Üye
aman ablacım neden sıkıntı yapıosak ne demişler
HER YAŞIN AYRI BİR GÜZELLİĞİ VAR ;)
 
CEREN

CEREN

Üye
valla yaşlandıkça sarkacaz, estetikler var, kremler var, boyalar var, elimizden geleni yapacaz ne yapalım :ehe
ablacım bakım zaten şart ki yaşlanmayı beklemeden yani yapmak gerekır tabı ki estetik hariççç:):):)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
gençlik gençlik..
evet güzel..
 

omayra

Üye
valla estetik hariç mariç değil. :)gerek görürsem yaptırırım :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Tabii ki istasnalar mevcut... Ama rica etsem birileri 45 yaşında bir kadınla 45 yaşında bir erkeği karşı cins gözüyle analiz edebilir mi :ehe Yoksa bu çok mu acımazsızca olur :kop:
 
CEREN

CEREN

Üye
Birileri annesine hayran mı ne?.. :islik
anne yarısı olan teyzeciğim:op:
ama annem elbette ki benim hayran oldugum sevdiğim aşım herşeyim:op:

--------------- Ekleme ---------------

ya şahsen ben yaptıramam korkarım ameliyat felan
her taraf yemyeşil doktor acıyor müziği çok sakın bi şekilde konuşuyo senınle
ondan sonra uykuya daldırıyo seni aman düşüncesi bile korkunç:islik
 
canmir

canmir

Üye
vucut genc beyin yorgun ve yasli neye yaradi simdi bu genclik:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt