gencler ve genc kalanlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
gencler ve genc kalanlar
maxistarda oyunuzu bana vererek bana iyilik yapmış olursunuz. Teşekkür ederim. Çok değil sadece 6 puanlık oylarınızı istiyorum

Saygılarımla
 
oyum sana

- - - Eklendi - - -

Birader kusura bakma Revengeful a 10 puanlık sözüm vardı. ama 8 puanı senin.
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
eywallah çok teşekkür ederim
Konuda da dediğim gibi 6 puan versende yeter
 
Sana 10 puan vermek isterdim. Ama adını sonradan gördüm.
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
olsun kesinlikle sorun değil
Şamatasına katıldık işte bizde
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
8 puan geldi
10 puanda başka bi arkadaş atcak
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
ne var ya sade 18 puanım var
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
o kötü olur 6 ver 24 olayım
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
28 oldum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
2 kişi var aklımda. Diğer kişiyi düşünüyorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Rakiplerime normalde puan vermek saçma geliyor ama 1ine kesinlikle vermem gerekiyor. Yoksa başımın etini yer..
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
bana ver abi 6lık puanı
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
tamam abi 8 ver bozma düşünceni

- - - Eklendi - - -

dur 10 puan düştü 18 oldum gene
Ama revengeful abiden 8 puan gelcek 26 olcam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...