s0s0
Üye
Genç öğrenci tarifesine geçme
Arkadaşlar hat babamın üstüne kayıtlı ben kullanıyorum.Tarife olarak bizbize tarifesi sanırım şuan fakat gençtarifeye geçmek istiyorum.Hattın kayıtlı olduğu kişinin büyük olması öğrenci tarifesine geçmede sorun çıkarırmı? Ben tek başıma nüfus cüzdanımla gidersem yapabilir miyim?babamın gelmesine gerek varmı? Birde herhangi bir ücret alırlar mı
Çok soru oldu k.bakmayın
Çok soru oldu k.bakmayın



