Genç öğrenci tarifesine geçme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

s0s0

Üye
    Konu Sahibi
Genç öğrenci tarifesine geçme
Arkadaşlar hat babamın üstüne kayıtlı ben kullanıyorum.Tarife olarak bizbize tarifesi sanırım şuan fakat gençtarifeye geçmek istiyorum.Hattın kayıtlı olduğu kişinin büyük olması öğrenci tarifesine geçmede sorun çıkarırmı? Ben tek başıma nüfus cüzdanımla gidersem yapabilir miyim?babamın gelmesine gerek varmı? Birde herhangi bir ücret alırlar mı

Çok soru oldu k.bakmayın:hmmm
 


emre-4444

emre-4444

Üye
Arkadaşım 1-2 tl birşey alırlar yalniz o hat açık ve yanında olması lazım herhangi bir sorun çıkmamaz kimligin de yanında olsun
 

s0s0

Üye
    Konu Sahibi
Cevap için teşekkürler adaş :)
 
ilo53

ilo53

Üye
Müşteri hizmetlerini ara gitmene gerek yok. Ücretsiz yapıyorlar tek arama ücreti ek bir ücret almıyorlar.
 

s0s0

Üye
    Konu Sahibi
Müşteri hizmetlerini aradım ve gençtarifeye geçtim :) Cevap veren 2 arkadaşa da teşekkürler
 

nazedin

Üye
kimliğini al müsterihizmetelerini ara niye paranı vereceksin beleş yolu varrr:D
 
ßy.Shadow

ßy.Shadow

Üye
iyi gibi
 

Ceifhets

Üye
Bunn Ne tür faydaLari var?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt