Geliştirici Seçenekleri

Sponsorlu Bağlantılar

erdo535

erdo535

Üye
    Konu Sahibi
Geliştirici Seçenekleri
LG E612 telefonumda geliştirici seçeneklerinde 2D Donanım ivmesi kullan var bu ne işe yarıyor telefonu mu hızlandırıyor?
 


Symbianizer

Symbianizer

Üye
2D olunca daha stabil oluyor heralde :hmmm
 
messevim

messevim

Üye
Aynen. 2D de daha stabil oluyor. Ama işin bittiğin de 2D Kısmını kapat. Normal kullanımda daha fazla yorar telefonu
 
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Ben full isaretli bırakıyorum
 


Üst Alt