Gelin Arıyorum :)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omayra

Üye
    Konu Sahibi
Gelin Arıyorum :)))
Avatarımda ve imzamda görmüş olduğunuz minnoş oğlum Köpük'e, aşıları tam gelin adayı arıyoruz. Oğlumuz Ankara - Van kırması, sağlıklı, aşılı, tatlı bir kedidir. Gelin adayında sağlıklı olması ve aşılarının tam olması dışında bir özellik aranmamaktadır. İlgilenenler pm atıp konuyu ciddi olarak konuşabilir.


Not : Yavrular hakkında herhangi bir talebimiz olmayacaktır
 

Ozan

Admin
Çok tatlı ya, allah sahibine bağışlasın
 

leiche

Emekli Yönetici
allah bağıslasın ne diyelim
insallah hayırlı bi kısmet cıkar
 

omayra

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar, bir iki siteye de ilan verdim, Bornova'da tatlı bir gelin çıktı gibi ama netlik yok, bakalım.

Not : Vallahi zor durumdayız, erkek kedi besleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır
 

neslein

Üye
inşallah hayırlı bi kısmet cıkar
bu arada minnoşta cok tatlı
 

Ozan

Admin
Sağolun arkadaşlar, bir iki siteye de ilan verdim, Bornova'da tatlı bir gelin çıktı gibi ama netlik yok, bakalım.

Not : Vallahi zor durumdayız, erkek kedi besleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır

Biz anlamadık ama Mart ayı ile ilgisi olabilir mi acaba
 

leiche

Emekli Yönetici
kedicik duwarlara tırmanıyordur şimdi
gelin yokmu gelinnnnnnnnnnnnnn
 

leiche

Emekli Yönetici
kuaför masrafları benden
 

CEREN

Üye
arkadaşlar çok komiksiniz ya.omayra umarm sende doğru dürüst bi gelin adayı bulabılırsın bol şanslar
 

Nazy

Üye
kedicik duwarlara tırmanıyordur şimdi
gelin yokmu gelinnnnnnnnnnnnnn
hemde düz duvara
o kedinin yerinde olmak ne kötüdür şimdi
hele birde pencereden dışarıda zevk-i-sefa içinde olan kedileri görünce dahada kötü oluyordur zavallım
 
allah kolaylık versin...belediye ye filan ilan verseydiniz...
 

ouSahin

Üye
Mart ayı geldi yandık

Mahallede Kediler birbirini kovalıyor
 

POWER

Üye
[quote="ouSahin, post: 743237Mart ayı geldi yandık

Mahallede Kediler birbirini kovalıyor
[/quote]

bi ara gördüm 4 kedi bi kedinin etrafını çevirmişti
 

omayra

Üye
    Konu Sahibi
Gelini buldum höy löy löööyyyy Tekir - Van kırması çok şirin bişey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...