http://www.maxicep.com/symbian-3-sm...signed-indir-download-557400.html#post3960999 et sms sprite'dan daha güzeldir, tavsiye ederim.

polluxea♪;4024323' Alıntı:vala ben ikisinide begenmedm...kaldırdım![]()

orjinal sms gösterimi en iyisi![]()

free i smsi kişiselleştirmeden bu kanıya vardıysan bi daha dene derim. temasını değiştirebilir ve yazı boyutnu vs kendine göre ayarlayabilirsin. illa aypon çakması bi arayüzkullanmak zorunda değilsinpolluxea♪;4024323' Alıntı:vala ben ikisinide begenmedm...kaldırdım![]()
