Haydar
Emekli Yönetici
Gelen aramaları alamıyorum
Merhaba arkadaşlar iphone 8 kullanıcısıyım bu aralar sık sık telefonum kapalı gibi görünüyor yani arkadaşlarım beni aradığında telefonum çalmıyor sonra arkadaşlar sesli mesaj bırakıyor 5-10 dakika sonra sesli mesajlar geliyor ama telefonum hep açık ve çekimide iyi ayarlardan operatör otomatiki kapattım falan başka yapabileceğim bi ayar var mı yada operatörle ilgili bi sorunmu onlarımı aramam gerek...
Bu arada arkaddaşlar ayarlar > telefon > aramayı duyur ayarı hiçbir zamanmış onu her zaman olarak değiştirdim bi faydası olurmu bu seçeneğin ne işe yaradığınıda anlıyamadım
Bu arada arkaddaşlar ayarlar > telefon > aramayı duyur ayarı hiçbir zamanmış onu her zaman olarak değiştirdim bi faydası olurmu bu seçeneğin ne işe yaradığınıda anlıyamadım
