KD1907
Üye
Banane : DDDDDDDDMobildeyim
Tamam, Özür dilerim.
Ya off hiç uğraşamıcam
GalibaYa off hiç uğraşamıcammoruk benim ceza puanları 13 olmuş 20 olunca sınırsız ban mı yiyorum noluyo?
Senin kaç?Galiba
5Senin kaç?
eve gidecemSen tatile çıkmadın mı daha? Yoksa şimdi mi çıkıyosun?
Ne?eve gidecem
Tatili bitmis yani
Ha iyiTatili bitmis yani
Aynen.Aslinda ceza puani almamak icin sinirleriniz bir anda tavan yaparsa,az birsey burdan cikmak ise bile yarar o zaman,sonucta hepimiz insaniz,sinirlenebiliriz de ama önemli olan tek birsey var eger sizi anlamiyorsa,olaylarin ileri boyut alicaginin farkindaysaniz önce cevap vermemek lazim,asiriyada kacilmissada,sikayet bölümü orda süs olarak durmaz
Çok doğru ama sinirli olduğun an bunları düşünemiyosun işte...Aslinda ceza puani almamak icin sinirleriniz bir anda tavan yaparsa,az birsey burdan cikmak ise bile yarar o zaman,sonucta hepimiz insaniz,sinirlenebiliriz de ama önemli olan tek birsey var eger sizi anlamiyorsa,olaylarin ileri boyut alicaginin farkindaysaniz önce cevap vermemek lazim,asiriyada kacilmissada,sikayet bölümü orda süs olarak durmaz
AynenBu sitede bu konuda iyi diyebilirim,ben ne siteler gördüm üyeyi hem banlayan,üstüne yetmeyip dümdüz giden,öyle yerlerde var ama yönetici yada admin olmak icin zaten sinirleriniz özel olarak alinmasi lazim
Yapamadı : DDDDDDDD
Sizdenim derken kimi kastettin? Benle özkan vs yunusla caner?
Olsun olsun sen bize girHe o zaman hiç araya girmeyim zaten ikiye iki olmuşsunuz
Olsun olsun sen bize gir
Al işte yaTamam size giriyorumyanlış anlaşılmasın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?