Gel bakalim...

Aslinda ceza puani almamak icin sinirleriniz bir anda tavan yaparsa,az birsey burdan cikmak ise bile yarar o zaman,sonucta hepimiz insaniz,sinirlenebiliriz de ama önemli olan tek birsey var eger sizi anlamiyorsa,olaylarin ileri boyut alicaginin farkindaysaniz önce cevap vermemek lazim,asiriyada kacilmissada,sikayet bölümü orda süs olarak durmaz
 
Tepkiler: Silinen Üye 2502581 ve KD1907

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
Aynen.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2502581 ve nokia_belle

KD1907

Üye
Çok doğru ama sinirli olduğun an bunları düşünemiyosun işte...
 
Tepkiler: Silinen Üye 2502581 ve nokia_belle
Bu sitede bu konuda iyi diyebilirim,ben ne siteler gördüm üyeyi hem banlayan,üstüne yetmeyip dümdüz giden,öyle yerlerde var ama yönetici yada admin olmak icin zaten sinirleriniz özel olarak alinmasi lazim
 
Tepkiler: Silinen Üye 2502581

KD1907

Üye
Bu sitede bu konuda iyi diyebilirim,ben ne siteler gördüm üyeyi hem banlayan,üstüne yetmeyip dümdüz giden,öyle yerlerde var ama yönetici yada admin olmak icin zaten sinirleriniz özel olarak alinmasi lazim
Aynen Bişey sorcam çok felsefik konuşuyosun ve profil fotoğrafında çok felsefik neden acaba?
 
Tepkiler: .caner. ve Silinen Üye 2502581
@asdfjkl99 felsefik degil de smile kullanmam pek o yuzden yazdigim ciddi sayilir,bir de bu gunun katkisida olabilir ölüm haberi aldım,yakınım da o yuzden
 
Tepkiler: .caner.