Geceleyin Bir Ses Böler Uykumu Nerdesin ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Geceleyin Bir Ses Böler Uykumu Nerdesin ?
Geceleyin bir ses böler uykumu
İçim ürpermeyle dolar nerdesin?
Arıyorum yıllar varki onu,
Aşığıyım beni çağıran bu sesin.

Gün olur sürüyüp beni derbeder,
Bu ses rüzgarlara karışır gider
Gün olur peşimden yürür beraber
Ansızın haykırır bana nerdesin?

Bütün sevgileri atıp içnden,
Varlığımı yanlız ona verdim ben...
El verirki bir gün bana derinden
Ta derinden bir gün bana "Gel" desin.
 
  • Beğen
Tepkiler: huri$, Revengeful ve zaza


Revengeful

Emekli Yönetici
Sağolasın ağabey :D
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Sen sağol kardeş
 
huri$

huri$

Üye
yuregine Saglik Isa
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Sağol abla ama benım degıl sıır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt