[GC 2011] Need For Speed: The Run

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

India

Üye
    Konu Sahibi
[GC 2011] Need For Speed: The Run
Gamescom 2011'de bir diğer denediğimiz oyun Need for Speed: The Run idi. Merakla beklenen bu yeni NfS oyununu Tuğbek oynadı ve bu sırada sizlere anlatmaya çalıştı. Videodan da görebileceğiniz gibi çekim yapmakta biraz sıkıntı yaşadı ekibimiz ama yılmadı. Her şey sizler için sonuçta!

[video=youtube;6PZX-qcruhA]http://www.youtube.com/watch?v=6PZX-qcruhA&feature=player_embedded[/video]

 

fullwar

Üye
Bırak Tuğbek'i ya! Hiçbir oyunu oynayamaz o dümbelek. Level'den beridir okurum Tuğbek Ölek'i, Oyungezer'ide kurdular zaten dahada çok sevdim. Neyse The Run NFS Most Wanted'tan beridir "ortalama oyun" payesini bakalım değiştirebilecekmi? Ama bence yine kaş yapayım derken göz çıkartacaklar. Nerede NFS4 High Stakes? Nerede o güzel oyunlar EA?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...