Öncelikle herkese merhabalar.Garantisi 1 yıl 4 ay daha bulunan ve gerçekten çok temiz cihazımı satmaktayım. 24.10.2013 tarihinde alınmıştır.Resimlerde de göreceğiniz üzere cihaz çok temizdir.Alındığı günden itibaren spigen slim armor view ile koruma altına alınmıştır.Hiç bir sorunu yoktur garantiye bir kez dahi gitmedi.Telefonda en son sürüm olan Kitkat yüklüdür.Kutu içeriği sorunsuz. Daha öncede bu forumda s3 satmıştım belki bilenler vardır.Resimler aşağıda mevcuttur.Telefonun yanında kullandığım kılıf ile birlikte satacağım.Tercihim İzmir içi elden satış yapmak.Fiyata gelecek olursak 1000 TL düşünüyorum.