Garantili,kutulu, nokia n82

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emrebozuyuk

Üye
    Konu Sahibi
Garantili,kutulu, nokia n82
ÜRÜN HAKKINDA

Telefon 03.08.2009 tarihinde alındı. Faturası ve orijinal aksesuarları bulunmakta. Orijinal kutusu ile gön lecek. Hiçbir sorunu yok gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz. Garmin gps yüklü ücretsiz kullanabilirsiniz. Telefonun özelliklerini yazmama gerek yok bilmeyen yoktur.

PAKET İÇERİĞİ:

*N82 TELEFON

*ORJİNAL ŞARJ ALETİ

*ORJİNAL DATA KABLOSU

*ORJİNAL KULAKLIĞI

*ORJİNAL TV KABLOSU

*1 GB HAFIZA KARTI

*DERİ KILIF

*MİCROSD KART OKUYUCU


FİYATI:350 TL
 


Romantico

Romantico

Üye
Hayırlı satışlar
 

emrebozuyuk

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler.
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
hayırlı satışlar dostum fiyat güzel cihazda güzel yani alın derim :D
 

emrebozuyuk

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim.
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
Takas olur mu n73+100 tl
 

emrebozuyuk

Üye
    Konu Sahibi
takas düşünmüyorum. ilginize teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
güzel telefon eskiden olsaydı alırdım.alana hayırlı olsun.
 

hqn33

Üye
kardeş en son olacağı ne bunun alıcıyım uygun bir fiyat söylersen
 

emrebozuyuk

Üye
    Konu Sahibi
pm gelin anlaşmaya çalışalım.
 

piskoakigo

Üye
Arkadaşlar bende n82 almak istiyorum ama sıfırını bulabilirmiyiz ki ?
 

besirli

Üye
garanti belgesi var mı telefonunuzun?

--------------- Ekleme ---------------

nasıl görüşebiliriz?

--------------- Ekleme ---------------

kardeş bende n82 arıyorum. nasıl görüşebiliriz?

--------------- Ekleme ---------------

aloooo..!
 

gursalll

Üye
ben verdiğin fiiyata alabilirim ilk cıktığında 900 tl aldım bu telefonu hala kullanyorm gayet memnunum. eğer onu bana ulaştırabilirsen 350 tl den onu da alıp bir arkadaşa hediye edebilirim. bana ulaşabileceğin adresim [email protected]
 
kurt63320

kurt63320

Üye
slm bende n.79 var temiz muhayyer siyah renk eğer takas olursa ara beni 05315068560
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt