Gangham style :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Konu aldı başını gidiyor illuminati biz yokkende vardı son dönemde ortaya çıktı biraz kafa karıştırdı ama yıllardır var ve kimsenin bilmediği şeylerde var biz dahil tabi.
 
Tepkiler: HacKLess
Konu aldı başını gidiyor illuminati biz yokkende vardı son dönemde ortaya çıktı biraz kafa karıştırdı ama yıllardır var ve kimsenin bilmediği şeylerde var biz dahil tabi.
işte bu ya işte bu : anlatmak istediğim şey bu. Yeni çıkan bişey değilki herzaman vardı Sadece son zamanlarda reklam olarak masonları illimunati diye tanıtmaya başladılar okadar .Bende bilinçlensin istiyorum millet ama anlamıyorlar. Geçmişe tarihe bi baksalar dünyayı kimler yönetiyo anlarlar ama boşa konuşuyorum kimsenin beni dinlediği yok
 
Çok sırlar var bu konuda gerçekten çok büyük kişilerin bile çözemeyeceği sırlar ama çok gizemliler anlayana araştırana sırların olduğunu çaktırıyorlar çünkü çok büyük bir örgüt gibi birşey bunlar illaki belli oluyorlar ama sırları çok sağlam tutuyorlar.
 
Hah işte anlatmak istediklerim bunlar :
 

Metin MF

Üye
aynen kardeşim kimse dinlemiyor bizi.
 
Tepkiler: HacKLess
illüminati derken atiye nin aşkistan klibi geldi aklıma ne o öyle masonik sembolleri gözümüze sokuyolar iyice klibi izleyen var mı
 
illüminati derken atiye nin aşkistan klibi geldi aklıma ne o öyle masonik sembolleri gözümüze sokuyolar iyice klibi izleyen var mı

Alayını izledim. Atiyede bariz var yani. Bak o klipte ozanmi ne duet yapiyor ya bak sozlere dikkat:
Kaynaya kaynaya
Allah muhafaza
Yanacakmışız ya
Vaaay vaaay vay vay (Töbe haşaaaaa!)

Açıklamaya gerek varmı?
 

Metin MF

Üye


Alayını izledim. Atiyede bariz var yani. Bak o klipte ozanmi ne duet yapiyor ya bak sozlere dikkat:
Kaynaya kaynaya
Allah muhafaza
Yanacakmışız ya
Vaaay vaaay vay vay (Töbe haşaaaaa!)

Açıklamaya gerek varmı?

O bölümü ters çevirdiğimizde şu çıkıyor:

"Çılgın zihinler. Has the phone the Allah? Hayır. Yak len yak."

Allah ıslah etsin...
 
Illuminati 1776dan beri var, iyi güzel anlatıyorsunuz anlıyorum sizi.
12.12.12 tarihinde olacaklar bir muamma.
21.12.12 de maya takvimi dünya için bir dönüm noktasından bahsediyor.
Açıkçası bu tarihte birilerinin bişey yapacağına bende inanıyorum ama birkaç konu var tamamen yapmacık.
Hadi onu geçelim bu gangnam style olayı illüminati ise amaç ne?
Müzik güzel, klip 1buçuk ayda çekilip bir emek sarfedilmiş, adam kendi oyununu çıkarmış ve izlenmeyi hakediyor. O kadar kızı hele japon & kore veya tayland kızını bir arada ajdarın klibindede görsem sesi kapatır yine izlerim arkadaş
 

21.12.12 değilmiydi o
 


O bölümü ters çevirdiğimizde şu çıkıyor:

"Çılgın zihinler. Has the phone the Allah? Hayır. Yak len yak."

Allah ıslah etsin...

O bolume fazla takilma metin gardasm. Backmasking biraz goreceli..


- - - Eklendi - - -

Ben gangam style illimunatidir demedim , muzik piyasasindaki ustunluklerindrn bahsettim. Beni bi kac kisinin disinda kimse anlamiyor ve anlamamkta israr ediyor.

Bosverin. Ya anlamiyorsunuz yada anlamak istemouorsunuz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...