skamber
Üye
Gamin 3.5GB Harita ?
Merhaba Arkadaşlar;
Garmin Topo Germany 2010 (v4) isimli haritayı indirip Nokia X6 telime attım fakat harita 3.5GB olduğu için bölmem gerekiyormus zira Symbian larda 2GB üstü dosya olmuyormus. TR haritasını Gören cihazım bunu görmüyor. Ne yapmam lazm ? nasıl bölebilirm bu img dosyasını ?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar Konu Kapatılabilir.. Garmin X6 telefonumu defalarca kilitlemesinden dolayı sizlere önermem.. programı kurduktan sonra update yapmayın. neden bilmiyorum ama garmin altta acılır acılmaz calısıyor telefonda daha. sorunu kismi olark çözmüştüm takılmıyordu ama her update yaptığımda tel yine gidiyor .. pek sağlıklı değil .. seaygılar ..
Garmin Topo Germany 2010 (v4) isimli haritayı indirip Nokia X6 telime attım fakat harita 3.5GB olduğu için bölmem gerekiyormus zira Symbian larda 2GB üstü dosya olmuyormus. TR haritasını Gören cihazım bunu görmüyor. Ne yapmam lazm ? nasıl bölebilirm bu img dosyasını ?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar Konu Kapatılabilir.. Garmin X6 telefonumu defalarca kilitlemesinden dolayı sizlere önermem.. programı kurduktan sonra update yapmayın. neden bilmiyorum ama garmin altta acılır acılmaz calısıyor telefonda daha. sorunu kismi olark çözmüştüm takılmıyordu ama her update yaptığımda tel yine gidiyor .. pek sağlıklı değil .. seaygılar ..
