İpucu Galaxy Young Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Young Yardım
Arkadaşlar galaxy youngum var viber , facebook , wechet , böle bazı uygulamaları çalıştırmıyor ve ben telefona format attım yine aynı lütfen yardım edin Google ye sordum çıkmıyor mecbur buraya yazdım Şimdiden Teşekkürlervaybe dedim bu rası çok iyi bi site burdanda bisi çıkmadı helal olsun Lafım Yöneticilere
 


Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Lütfen sakin olun ;) ne hatası veriyor
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
hatam su Facebook Viber gibi uygulamayı indiremiyorum paket dosyası geçersiz diyor tekrar deniyorum yüklüyor bu sefer direk bozuluyor uygulama silmek durumunda kalıyorum daha önce böyle bişey yoktu benim telefona benzer telefonlara baktım öyle bisi katiyen yok hepsi rahatlıkça iniyor lütfen bi yardım edin
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Rom atmayı denedinmi büyük ihtimal mutlak çözüm olur
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Telefon orjinal rom rot la hiç ugrasmadım bide garantili ya o yüzden yani rom kendime göre tercih etmiyorum
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
nerden idirecem hiç indirmedim
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Google play kullanamadan ;)
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Hangi uygulamayı istiyorsun ;)
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
viber facebook wechat ( ben bitane indirdim googleden bulup paket çözülemede sorun var dedi ?
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Hayir O yuzden Deil Telefon Derleme İslemini yapamiyor bu konu c++ da var apk yi test edemiyor en kolay anlatimi zip dosyasini hatali cikarmak gibi Ve bunun Cozumu YOK !


Yazıyı bir yerden buldum sorun bu olabilr
Alıntıdır...
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum ama google playden indiremiyorum saydığım uygulamaları gösteriyor ama indir dikten sonra hata veriyor paket çözümlemede hata var diyesuan sizin dediğinizide indirdim paket çözümlemede problem var devam aynı seye
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
bilmiyorum ama google playden indiremiyorum saydığım uygulamaları gösteriyor ama indir dikten sonra hata veriyor paket çözümlemede hata var diyesuan sizin dediğinizide indirdim paket çözümlemede problem var devam aynı seye
Yukarda yazıyı yazdım sorun o galiba ve çözümü yok gibi ;)
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
hmm çözümü yoksa napıcam yani illaki vardır yokmu daha üst yöneticii bunun çözümü olmassa ben böle telefonada ...... töbe estağfurullah illa room mu atıcaz yani rom hiç sevmiyorum bide kesin fiyatı düsecek telefonun elimde kalacak ben bu telefonu satarım ozaman kurtulurum giderim kendime 3310 alırım daha iyi bune ya daha bi sorunu çözemiyoruz ve kolay
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
hmm çözümü yoksa napıcam yani illaki vardır yokmu daha üst yöneticii bunun çözümü olmassa ben böle telefonada ...... töbe estağfurullah illa room mu atıcaz yani rom hiç sevmiyorum bide kesin fiyatı düsecek telefonun elimde kalacak ben bu telefonu satarım ozaman kurtulurum giderim kendime 3310 alırım daha iyi bune ya daha bi sorunu çözemiyoruz ve kolay
Kardeş yönetici demek herşeyi bilr demek deyil sen buraya gelirken şartlanıp gelmişsin ben sana yok demiyorum internetten baktım böyle yazıyor madem meraklısın sat 3310 ;)
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardesim gördümki burdaki maxicep.com daki üyler yöneticeler hepsi kötüymüş bilseydim böyle bisi yapmazdım 3310 devam diyorum :D size kolay gelsin konuyuda kapatıın bende internet tarayıcısından girerim neyse herkese kolay gelsin konuyu kapatınnnn.......................
Kardeş yönetici demek herşeyi bilr demek deyil sen buraya gelirken şartlanıp gelmişsin ben sana yok demiyorum internetten baktım böyle yazıyor madem meraklısın sat 3310 ;)

Çözümü buldum kardesim SDCARD taymıs sd karta virüs girmis o yüzden inmiyor ve çözümü bu hafıza kartını değistirip tekrar deneyin eğer inmesse adam değilim (ben 8 gb samsung kullanıyodum virüs girmis 4 gb sandisk vardı çekmecede onu taktım aa bi bakıyım sorun bu değilmi dedim sandisk takılıyken indirdim viber wechat faccebook suan çözümü bu başka çözüm yolu yok zaten bunu biliyosunuz hadi eyvallah)
 


Üst Alt