galaxy wonder isinma problemi

wonder'ın ısınması normal benim teyzemde de wonder var oda ısınıyor kasmasıda normal bazı yerlerde asphalt 6 bile kasıyor bizde ısınıyor android bunlar yapacak birşey yok o kadar sistem var soğutma yok e olmamasıda normal tabiki fan mı koyacaklar o cihaza ?

biz kardeşime wonder alacaktık teyzemde kastığını görünce ace 2 ye yöneldik mesela hiç kullanmıyorken ısınıyorsa anormallik vardır fakat internetteyken falan olursa normaldir bendeki s2 cayır cayır yanıyordu mesela bizimkiler kapat şunu patlayacak falan diyordular ben aldırmıyordum hatta bir süre sonra alışmıştım yani hiç ısınmıyormuş gibi oluyordu ama içine sinmediyse servise gönderebilirsin
 

midilli

Üye
arkadaşlar ısınması normal İşlemcisi yüksek 1400 mhz e soğutucuda yok normal bir şey bütün android cihazlar ısınıyor bence yazılımdan dolayı ısınıyor
 
öncelikle telefonun ısınmasına hiç sorun yaratma çünkü işlemciler akıllı işlemcidir. yani 85 dereceye kadar dayanıklıdır ve işlemci 65-70dereceye gelince (marka marka deişir) telefon kendini kapatir. ben neo v sahibim. telefon %100 şarj iken şarjı %15 inene kadar modern combat 3 oynadim ve sıcak %59 du ve telefona dokunamıodum ama bir sorun olmadi ilk başta bnde korkuodum duman çikar die ama öyle bir olmuo merak etme
 

Ali58_58

Üye
bence sizinki biraz tehlikeli olmuş işlemci daynıklı ama batarya sakat