galaxy w telefonumda bir sorunum var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kerocan82

Üye
    Konu Sahibi
galaxy w telefonumda bir sorunum var...
arkadaşlar telefonumu 3 gün önce birisinden 2.el olarak satın aldım. aldığım kişi kendi gmail hesaplarını falan kaydetmiş telefona market açınca bu hesap üzerinden uygulamaları indiriyorum fakat o hesabı silip kendim yeni hesap açmak istiyorum heryerde onun hesabı gözüküyo. fabrika ayarlarına dön menüsüne girdim fakat dönmem için gmail hesabının şifresini istiyor aldığım kişiyi bir daha göremiyeceğim ne yapmam lazım ???
 


Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Telefonu kapat. Ses açma+orta tuşa basarak aç. Kısacası recovery modu aç. (Google'a yaz bulursun.) Ordan sıfırla ayarları.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
şöyle bişeyde var sd kartı yedekle sonra formatla çünkü sd kartta şifre varsa recovery den wipe data yapmanı önler
 

RizeOnline

Üye
Dostum basitçe sifre istemeden fabrika ayarlarına *2767*3855# yaz fabrika ayarlarına cevirir ok.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt