kerocan82
Üye
galaxy w telefonumda bir sorunum var...
arkadaşlar telefonumu 3 gün önce birisinden 2.el olarak satın aldım. aldığım kişi kendi gmail hesaplarını falan kaydetmiş telefona market açınca bu hesap üzerinden uygulamaları indiriyorum fakat o hesabı silip kendim yeni hesap açmak istiyorum heryerde onun hesabı gözüküyo. fabrika ayarlarına dön menüsüne girdim fakat dönmem için gmail hesabının şifresini istiyor aldığım kişiyi bir daha göremiyeceğim ne yapmam lazım ???
